یادداشت
گفتگو و گزارش

کرونا ۸ قربانی دیگر در استان گرفت

کرونا ۸ قربانی دیگر در استان گرفت
چهار صد نود هشت بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است به گزارش افتونیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۱۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۹۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۳۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ هزار و ۴۳۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.
وی ادامه داد: از نمونه‌های پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و لنده است.
یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.
یزدانپناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها