یادداشت
گفتگو و گزارش

گچساران و باشت در شوک انتخابات میان دوره‌ای مجلس

گچساران و باشت در شوک انتخابات میان دوره‌ای مجلس

کاندیداهای مطرح انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرده و به نوعی آن دو قطبی معروف در گچساران و باشت میان تاجگردون ها و حسینی پایان یافت.

به گزارش افتونیوز، در این انتخابات صلاحیت عبدالرحیم رحیمی، سید قدرت الله حسینی،  هومان عسکری رد شده و ساسان تاجگردون نیز با عدم احراز صلاحیت مواجه شده و عملا هر چهار نفر از ادامه رقابت بازمانده اند.

در میان تایید شدگان نام ریحان محمد پور چهره جوان به نوعی پدیده انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت و جعفری نماینده ادوار گذشته دیده میشود.

سید ناصر حسینی برادر سید قدرت الله حسینی در انتخابات میان دوره ای مجلس تهران کاندیدا شده و با این اتفاق احتمال دارد تغییر حوزه داده و در گچساران ادامه انتخابات را دنبال کند و جانشین برادر شود، فعالیت های مجازی لیدر های حامی سید قدرت حسینی از دیشب این صحبت را تایید کرده است، سید ناصر حسینی محبوبیت و پایگاه سید قدرت را ندارد و با توجه به زمان کم تا انتخابات رقابت برایش سخت تر است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و رقابت نهایی میان محمد پور و جعفری باشد با توجه به استقبال پرشور مردم در چند وقت اخیر به نظر میرسد شانس پیروزی محمد پور بیش از جعفری است.

البته در گذشته اثبات شده اعتراضات به رد صلاحیت ها گاهی نتیجه مثبت داشته، باید دید آیا در انتخابات میاندوره ای ۱۴۰۰ نیز این چنین اتفاق هایی خواهد افتاد.

سعید کاویانی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها