یادداشت
گفتگو و گزارش

هشدار استاندار به مدیران دوگانه‌سوز/ کلانتری: با مدیران سیاسی‌کار برخورد می‌شود

هشدار استاندار به مدیران دوگانه‌سوز/ کلانتری: با مدیران سیاسی‌کار برخورد می‌شود

جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه هشدار جدی به مدیران داد و گفت: هر مدیری که بخواهد بازی سیاسی در بیاورد و فتیله کار را پایین بکشد با چنین مدیری برخورد خواهیم کرد و پرونده این مدیر را طوری خواهیم نوشت که در هیچ دولتی از چین مدیری استفاده نشود.

حسین کلانتری گفت: اگر به جایی برسیم که ببینم کار مردم را تعطیل کردند و به دنبال بازی‌های سیاسی هستند آن مدیر را کنار خواهیم گذاشت.

استاندار به برخی از مدیران که شاخک‌های خود را با جریان‌ها تنظیم می‌کنند و فیتیله کار را پایین آورده‌اند اظهار کرد: اگر مدیری خدا ترسی پیشه کند و به دنبال کار مردم باشد در هر دولتی جایگاه خواهد گرفت نیروی خدمتگزار همیشه جایگاه دارد اما کسی که بازی سیاسی در آورده و از این ستاد به آن ستاد می‌رود هرگز جایگاهی نخواهد داشت و همه متوجه این کار خواهند شد.

کلانتری در ادامه اظهارات خود در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کل استان یک هزار و ۴۲۹ پروژه عمرانی داریم که باید پیگیری و مشکلات آنها برطرف شود مدیران ما باید درگیر این بخش باشند دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم و تعجیل در تکمیل پروژه های عمرانی باشد.

استاندار در ادامه گفت: باید از مجموعه خادمان نظام سلامت استان قدردانی کنیم مردم همکاری لازم را کردند خیلی از مسئولان کشوری نگران استان ما بودند اما با تلاش شبانه‌روزی و همت مسئولان و البته حضور مردم در صحنه وضعیت استان ما در کرونا بهتر از بسیاری استان‌های کشور است.

درب استان بر روی مسافران بسته است

وی همچنین تذکراتی درخصوص رفت و آمدها به استان داد و گفت: از ۲۱ اردیبهشت فردا ۲۵ اردیبهشت محدودیت جدی تردد داریم و هرگونه مسافری از هر جای ایران حق ورود به کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج و سی‌سخت را ندارد.

کلانتری گفت: نیروی انتظامی، راهداری و فرمانداران کمیته تشکیل دهند ورودی شهرها را مدیریت کنند تا هیچ مسافری وارد این شهرها نشود.

وی افزود: هر هفته چهارشنبه پنجشنبه و جمعه تا زمان انتخابات ورودی شهرهای خود را بر روی مسافران می‌بندیم و این وضعیت ادامه دارد چرا که تازه از وضعیت قرمز وارد وضعیت نارنجی شده‌ایم.

استاندار گفت: به بازاریان و کسبه اجازه فعالیت داده شده اما باید دستورالعمل ها را رعایت کنند و اگر کسی رعایت نکرد تا سه هفته واحد این‌گونه افراد پلمب می‌شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها