یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک استاندار به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

پیام تبریک استاندار به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت و از مردم غیور استان خواست بیش از گذشته این طلیعه نور را گرامی بدارند.

در پیام سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلیعه فجر و سالگرد پیروزی حق علیه باطل به درستی یادآور غیور مردی ها، ایثارگری ها و جان فشانی های ملتی است که زندگی زیر یوغ و ظلم ستمگران پهلوی و ایادی غرب و استکبار را بر نتافتند و به رهبری بزرگ مرد قرن و بت شکن زمان، حضرت امام خمینی( ره) در برابر استبداد رژیم منحوث پهلوی قد علم کردند و مردمی ترین انقلاب قرن را رقم زدند.

به راستی که ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی در طول سی و هفت سال عمر پر بار و با عظمت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها ،تحریم ها ،هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی با تمام توان خود در برابر زورگوئی های حکوت های جبار و استکبار از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و تاکنون اجازه ندادند که دشمنان قسم خورده نظام، چشم طعمی به این دستاورد عظیم قرن بدوزند و یا خدشه ای وارد کنند.

رهنمودهای بی بدیل رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) در همه مراحل و بحران ها و همچنین تلاش های دولت تدبیر و امید طی سال های اخیر قدرت و عظمت ایران و ایرانیان را بیش از بیش به جهانیان نشان داده و مردم نیز در این میان نقش اصلی و تعیین کننده را بر عهده داشتند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه،غیور و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد بخاطر حضور حماسی و مقتدرانه خود در همه عرصه‌ها و دفاع از کیان ایران اسلامی و پاسداشت اعیاد و مناسبت ها و به ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، این عزت و عظمت را به فال نیک گرفته و خداوند بزرگ و بلند مرتبه را به پاس اینهمه عنایت سپاسگذاریم.

امیدوارم این مردم ولایتمدار و انقلابی همچون ادوار گذشته با آگاهی و بصیرت و با شور و شعور در برنامه ها و جشن ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و رهبری افتخاری دیگر بر تارک پر صلابت این استان به ثبت برسانند.

والسلام سید موسی خادمی استاندار

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها