یادداشت
گفتگو و گزارش

هشدار تند استاندار به مدیران استان/ در انتخابات بی‌طرف باشید/ عکس گرفتن و نشستن در مراسمهای انتخاباتی دور از شان مدیران است

هشدار تند استاندار به مدیران استان/ در انتخابات بی‌طرف باشید/ عکس گرفتن و نشستن در مراسمهای انتخاباتی دور از شان مدیران است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی که له یا علیه داوطلبی در انتخابات فعالیت کنند، عزل می شود.

به گزارش افتونیوز حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: انتخابات چارچوب دارد و اصل برای ما در انتخابات امانتداری، بی‌طرفی، سلامت و امنیت است.

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله روند تایید صلاحیت ها به گونه ای باشد که به مشارکت حداکثری کمک کند و شاهد رقابتی سالم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران فعلی مدیران دولت تدبیر و امید هستند یا غَش در معامله و ابلاغ گرفته‌اید که خیانت است و یا الان دارید نفاق می کنید مدیران دستگاه‌های دولتی باید در انتخابات بی‌طرفی و شأن خود را حفظ کنند.

کلانتری تصریح کرد: ممکن است دولتی سر کار بیاید شما را بپذیرد و ادامه فعالیت دهید اما مدیری که بخواهد به قانون جمهوری اسلامی که طبق این قانون مدیر باید در انتخابات بی‌طرف باشد، خیانت کند، خود را به جریان و ستادی به چسباند، حتما به مقام ارشد کشوری‌اش اطلاع می‌دهم، درخواست عزلش را می‌کنم و به نهادهای امنیتی هم کتبا می نویسم تا در پرونده اش درج شود چراکه چنین مدیری سالم نیست.

وی ادامه داد: خیلی از مدیران اصلاح‌طلب و اصولگرا پاکدست، پاکدامن، صادق و خدمتگذارند و سراغ دارم در دولت اصلاحات وزرای بودند که مقام معظم رهبری عنایت داشتند که در دولت بعدی از آنها استفاده شود و خدمت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با خدمت صادقانه خود را نشان دهید،این غش کردن، شاخک‌ها را تنظیم کردن و فرکانس ها را کم و زیاد کردن کسی را به بهشت نمی برد، دوزیستان هرگز به بهشت نمی روند. بعنوان یک مدیر مسیر خود را برو اگر صادق، امانت‌دار، جهادی، خدمتگزار مردم و نوکر نظام و جمهوری اسلامی بود اصلاح‌طلب، اصولگرا یا اعتدالگرا فرقی نمی‌کند و دوباره از شما استفاده می‌شود اما مدیری که غیر از این باشد فرصت طلب است.

کلانتری تاکید کرد: مدیران استانی و شهرستانی شخصیت خود را حفظ کنند و له یا علیه کسی در انتخابات تبلیغ نکنند با عزت کار تخصصی خود را ادامه دهند پریدن به این شاخه و آن شاخه برای یک مدیر حیف است و با این و آن عکس گرفتن و در فلان مراسم [انتخاباتی] نشستن دور از شأن یک مدیر است.

وی ادامه داد: با هر مدیری که ذهن مردم را خراب کند برخورد می شود، هر مدیری می‌خواهد برای داوطلبی در انتخابات پیش رو فعالیت کند اگر راست می گوید و مرد است استعفا دهد و فعالیت سیاسی به انتخاباتی خود را شروع کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هیچ نیازی ندارم که داوطلبی یا ستاد داوطلبی از ما خوشش بیاید، سرباز جمهوری اسلامی هستم راه ما آرمان های امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری است و همه ما بدهکار شهدا هستیم در مسیری برویم که شهدا از ما شاکی نشوند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها