یادداشت
گفتگو و گزارش

مسئولیت یک مدیر دولت تدبیر و امید در شورای وحدت اصولگرایان استان/ عکس

مسئولیت یک مدیر دولت تدبیر و امید در شورای وحدت اصولگرایان استان/ عکس

یکی از مدیران دولت تدبیر و امید در شورای وحدت اصولگرایان استان مسئولیت جدید گرفت.

به گزارش افتونیوز، در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در یاسوج برگزار شد اعضای هیأت اجرایی و مسئولین کمیته‌های تخصصی شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

در این جلسه «سیدناصرالدین بدیسار» «مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل» شرکت آب منطقه ای استان به عنوان رئیس کمیته مدیران شورای وحدت اصولگرایان استان انتخاب شد.

بدیسار در بهمن ماه سال ۹۹ با حکم رسول فرهادی مدیرعامل آب منطقه ای استان به این پست مدیریتی منصوب شده است.

بسیاری از انتصابهایی که در زمان زمامداری فرهادی در این شرکت صورت گرفته از حامیان جریان مخالف دولت هستند که با انتقادهای زیادی نیز مواجه و پیشتر نیز در مطلبی با عنوان (گعده اصولگرایان مخالف دولت در آب‌منطقه‌ای استان)  به آن پرداخته شد.(کلیک کنید)

شورای وحدت اصولگرایان استان از حامیان جدی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ هستند.

این در حالی است که حسین کلانتری استاندار استان بارها به مدیران استان در خصوص رفتارهای انتخاباتی تذکر داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی استان در تذکر انتخاباتی خطاب به مدیران گفت: شما مدیران دولت تدبیر و امید هستید، ممکن است با معامله مدیر شده باشید پس نفاق ایجاد نکنید و به مردم خدمت کنید.

وی با بیان اینکه در دولت بعدی هیچ کدام از مدیران در این منصب‌ها نیستند و اسب‌‌مان را زین کرده‌ایم، افزود: دستگاه‌ها شان خود را حفظ کنند، مدیری بخواهد به قانون جمهوری اسلامی خیانت کند و خود را به یک جناح وصل کند ابتدا به مدیر کشوری سپس به نهادهای امنیتی اعلام و معرفی می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غش کردن و بالا پایین پریدن کسی را به بهشت نمی‌برد، افزود: مدیران با هر گرایش که باشند آدم نظام و نوکر و خدمتگزار مردم هستند. خواهش می‌کنم شخصیت خودتان را حفظ کنید.

کلانتری بیان کرد: مدیران تا روزی که در این پست‌ها هستند کار و خدمت کنند به دور از شان مدیران است از این شاخه به آن شاخه بپرند و با این مدیر و آن مدیر عکس بگیرند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها