یادداشت
گفتگو و گزارش

دعوت رئیس ستاد همتی در بویراحمد از مردم و اصلاح‌طلبان برای مشارکت در انتخابات

دعوت رئیس ستاد همتی در بویراحمد از مردم و اصلاح‌طلبان برای مشارکت در انتخابات

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر همتی در شهرستان بویراحمد از مردم و به ویژه اصلاح طلبان دعوت کرد که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مشارکت داشته باشند.

به گزارش افتونیوز، «محمد جلیل فر» در این پیام از مردم و فعالان سیاسی اصلاح طلب مناطق مختلف استان درخواست کرد که با حضور در انتخابات و رای به دکتر همتی، کشور را در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دهند.

متن کامل پیام این فعال سیاسی اصلاح طلب در پی می آید:

سلام هم استانیهای گرامی
انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است ما میتوانیم از فرصت ایجاد شده برای تعیین سرنوشت، آینده خود را تا حدی روشن نگه داریم مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور دومین شخصیت رسمی کشور است که اداره کشور را به عهده دارد.

نوع تفکر این شخص و نگرش همراهان وی در تعامل روابط خارجی و حل معضلات داخلی کشورمان موثر است.

از همه مردم شریف شهرستانها و مناطق بویراحمد، دنا، مارگون، لوداب، دهدشت، بهمئی، چرام، لنده، چاروسا، دیشموک، گچساران و باشت بویژه اصلاح طلبان خوشفکر دعوت میشود ضمن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و حضور پای صندوق‌های رای، فرزندی شایسته و نیک اندیش از خطه تاریخی هگمتانه مانند دکتر همتی و تیم زبده او را برای اداره کشور انتخاب نمایند کسی که میتواند بر اساس توانمندی های خود و ظرفیت های موجود، کشور را در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دهد.

نگرش اقتصادی دکتر همتی در مدیریت علمی کشور میتواند موجب رشد اقتصادی، کنترل نرخ تورم، رونق تولید، افزایش اشتغال و ارتقاء سطح رفاه در جامعه شود.

همچنین توانایی و تعامل او در سیاست خارجی و تنش زدایی در روابط بین المللی فاکتور دیگری است که میتواند به روان سازی تجارت خارجی و مسئله واردات و صادرات کالاها کمک نماید

امیدوارم در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با مشارکت آگاهانه خود گامی بلند در جهت آرمانهای انقلاب اسلامی و تداوم راه شهیدان بردارید ان شاءالله

محمد جلیل فر
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر همتی در شهرستان بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها