یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار: انتخابات با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

استاندار: انتخابات با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش افتونیوز به نقل از ایسنا، حسین کلانتری در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و بخشداران ضمن خداقوت و تقدیر از زحمات شبانه روزی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، افزود: بحران‌هایی از جمله ویروس کرونا، تحریم‌های ظالمانه، زلزله، خشکسالی و آتش سوزی مانع از اجرای برخی کارها شد.

وی با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و میان دوره‌ای باشت و گچساران را در استان داریم، اظهار کرد: براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید انتخابات در سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ایام تبلیغات قرار داریم و باید بیش از پیش مراقبت کنیم و همه باید خود را موظف به رعایت قانون و پروتکل ها بدانیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم که انتخابات را بی طرفانه و در عین سلامت برگزار کنیم، عنوان کرد: با کسی تعارف نداریم و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: همه مسئولان استان موظفند شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات از ارکان مهم انتخابات است، بیان کرد: قطعی برق، آب و اینترنت در روز انتخابات نباید وجود داشته باشد و بخشداران از قبل تمامی این موارد را در شعب اخذ رای کنترل کنند.

کلانتری خاطرنشان کرد: تمامی امکانات لازم را پیش بینی کنید و موردی را به روزهای آخر موکول نکنید.

وی اظهار کرد: همه دستگاه ها موظفند طبق قانون تمام امکانات را در اختیار فرمانداران و بخشداران برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قبل از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد ماه همه کاربران و اعضای شعب اخذ رای برای آغاز کار آمادگی کامل داشته باشند.

کلانتری در خصوص تبلیغات نامزدها در دوران شرایط کرونایی نیز گفت: تکلیف ما این است که با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، علاوه بر حفظ جان مردم برای تحقق مشارکت حداکثری و پرشور صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت شیوه نامه و دستورالعمل های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و افزود: زمانی می‌توانیم مشارکت حداکثری را شاهد باشیم که سلامت مردم برقرار باشد.

کلانتری ادامه داد: مجری ستادهای انتخاباتی باید تعهدنامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را امضا کرده و در صورت تخلف از قوانین و پروتکل ها با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: صیانت از جان مردم در اولویت کاری ما قرار دارد و اولین مسئولیت ما حفاظت از جان مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افزایش شعب اخذ رای برای رفاه حال مردم و حفظ سلامتی آنها در استان پیش بینی شده است تا همه با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات شرکت کنند.

کلانتری داشتن تبلیغات را حق کاندیداهای انتخاباتی دانست و گفت: با استفاده از فضای مجازی فعالیت کرده و اگر جایی اجتماع هست باید با رعایت شیوه نامه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم با همکاری مردم و مسئولان همانند دوره های پیشین استان اول در بحث مشارکت باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعضای ستاد انتخابات استان، بخشداران، کارمندان عضو ستاد انتخابات و هیئت های اجرایی باید بی‌طرفانه، صادقانه و قاطعانه عمل کنند.

کلانتری بیان کرد: جمهوری اسلامی سلامت، قانون گرایی، بی طرفی و امانتداری می خواهد و باید به مر قانون عمل کرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها