یادداشت
گفتگو و گزارش

در دهه فجر 334 طرح عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

در دهه فجر 334 طرح عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال 334 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش 421 میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

سید موسی خادمی در نشست خبری با رسانه‌های استان، با گرامیداشت آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پروژه‌های افتتاحی استان در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر امسال 334 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد 292 پروژه عمرانی و 42 پروژه اقتصادی است که 224 پروژه عمرانی افتتاحی و 68 پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد، همچنین 35 پروژه در بخش اقتصادی افتتاح خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد: ارزش پروژه‌های افتتاحی عمرانی 215 میلیارد تومان و پروژه‌های اقتصادی استان 49 میلیارد تومان است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اعتبار پروژه‌های عمرانی کلنگ‌زنی 151 میلیارد و پروژه‌های اقتصادی 5 میلیارد تومان رایزنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 334 پروژه‌های افتتاحی اعتبار 421 میلیارد تومان دارد، گفت: در سال 92 جمع کل اعتبارات ملی، نفت، ماده 180، ملی استانی 353 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال جاری به 739 میلیارد تومان رسیده که شاهد رشد 100 درصدی اعتبارات استان هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبارات استان در لایحه بودجه سال آینده از 739 میلیارد تومان به 858 میلیارد تومان ارتقا یافته است..

وی تصریح کرد: در استان برنامه چهار ساله تدوین کردیم که در سه سال اخیر 520 میلیارد تومان در حوزه راه‌ها هزینه شده است و در سایر حوزه‌ها اعتبارات خوبی هزینه شده است.

خادمی اشتغالزایی پروژه‌های افتتاحی در کهگیلویه و بویراحمد را 354 شغل عنوان کرد و گفت: از مجموع طرح‌های کلنگ‌زنی 559 شغل ایجاد می‌شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها