یادداشت
گفتگو و گزارش

افتتاح ستاد انتخاباتی مهندس فرشید عزیزی

افتتاح ستاد انتخاباتی مهندس فرشید عزیزی

آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مهندس فرشید عزیزی در شهر دهدشت

به گزارش افتونیوز، آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی مهندس فرشید عزیزی کاندیدای شورای ششم دهدشت با استقبال پرشور و حماسه آفرین مردم و باحضور طیف‌های خاصی از مردم از جمله حضور بی‌شمار بانوان، روحانیون، جوانان، برخی از اعضای فعلی شورای شهر در میدان جهاد دهدشت برگزار شد.

فرشید عزیزی در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی خود، اظهار داشت: برای خدمت به همشهریانم و برای خدمت به شهرو برای آبادی دیارم آمدم

وی افزود: توسعه و آبادانی شهر دهدشت تنها در سایه شورای قدرتمند و قوی متشکل از افراد توانمند میسر خواهد بود و در غیر اینصورت شهر ما همچنان بی‌هدف اداره می‌شود.

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر دهدشت تصریح کرد: شهر دهدشت شهری که ۵۷ سال پیش در سرزمینی بی آب و علف و خشک و با رنج و مشقت فراوان بزرگان آن روزگار و با برنامه احداث شد متاسفانه در میانه راه از مسیر آبادانی خود خارج شد برهمین اساس ادای دین کرده و برای ادامه عمران و آبادانی شهرم به انتخابات شورای شهر ورود کردم.

وی افزود: باتوجه به اینکه مردم دهدشت مردمی با بینش، با دانش، آگاه و توانمند هستند امیدوارم در کنار هم و با همفکری و کمک یکدیگر دست در دست هم نهیم و این شهر را آباد کنیم.

فرشید عزیزی تصریح کرد: بنده باتوجه به روابط استانی و کشوری که دارم و باتوجه به وضعیت مالی که دارم این توانایی را داشتم که در هر نقطه ای از این کشور که بخواهم زندگی کنم و سرمایه و توان فردی خود را در آنجا هزینه کنم اما بخاطر عشق خدمت به شهرم در این شهر ماندم و بنا دارم آن را آباد کنم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم فهیم و با بینش شهر دهدشت در روز ۲۸ خردادماه افراد توانمند و باتوان را برای شورای شهر دهدشت انتخاب کرده و در آینده شاهد شکوفایی این شهر و دیار باشیم.

یکی از مهمترین عناوین آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مهندس فرشید عزیزی، سخنرانی و صحبت های دلنشین و بزرگ منشی بانو بی‌بی گردآفرید فرد اولین بانوی دهدشتی عضو انجمن شهر در ۵۷ سال پیش بوده است.

بانو بی‌بی گردآفرید فرد مادر مهندس فرشید عزیزی و همسر مرحوم کی سالار عزیزی طاس احمدی است.

کی سالار عزیزی و بانو بی‌بی گردآفرید فرد از اعضای ۴ نفره انجمن شهر دهدشت بوده که هردو نفر آنها نقش بسیار بسزایی در احداث این شهر داشته و زحمات و مشقت‌های زیادی برای تأسیس دهدشت امروز متحمل شدند و امروز نیز فرزند این پد و مادر می‌خواهد راه پدر و مادر خود را ادامه دهد و دین خود را به شهر و دیارش ادا کند.

 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها