یادداشت
گفتگو و گزارش

هدیه ویژه مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به بابا کلانی‌ها

هدیه ویژه مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به بابا کلانی‌ها

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای باباکلان گچساران به اینترنت پرسرعت تجهیز و یکی ار آرزوهای بزرگ جوانان این روستا محقق شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات استان، سید محمد هادی امیری گفت: در راستای توسعه ارتباطات متوازن و دسترسی همه هم استانی ها به اینترنت پر سرعت، یکی از روستاهایی که همواره مد نظر مخابرات منطقه بوده روستای باباکلان شهرستان گچساران بود.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویر احمد گفت: جهت بررسی وضعیت روستا و نحوه برقراری ارتباط در اسفند ماه ۹۹ و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دوبار ازاین روستا بازدید میدانی به عمل آمد ، پیگیری لازم جهت دسترسی اهالی خونگرم، مهمان نواز و با صفای باباکلان اتخاذ و خوشبختانه به همت همکاران پر تلاش وبی ادعایم در مخابرات منطقه بابا کلان به اینترنت پرسرعت تجهیز ویکی از آرزوهای بزرگ جوانان این روستا محقق شد

امیری افزود: با راه اندازی این سایت ۴G، روستای بابا کلان ، جاده منتهی به پل زهره-گچساران و جاده منتهی تا دوراهی میشان وعشایر اطراف امام زاده شاه ابوطالب (ع)تحت پوشش فناوری روز دنیا قرار گرفتند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلوبه وبویراحمد در پایان از همراهی ، همدلی و همکاری مجموعه شرکت نفت و گاز گچساران تقدیر وتشکر کرد.

روستای باباکلان یکی از روستاهای گردشگری، دارای چشم اندازی بکر و طبیعی که در ۴۰ کیلومتری شهر گچساران و در دهستان بی بی حکیمه قرار دارد و این روستا بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران دارای یک هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت می باشد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها