یادداشت
گفتگو و گزارش

فاجعه در گچساران / اخراج فله‌ای 100 کارگر متخصص پتروشیمی گچساران

فاجعه در گچساران / اخراج فله‌ای 100 کارگر متخصص پتروشیمی گچساران

بنا به اخبار رسیده به این پایگاه خبری، 100 نفر از کارگران پتروشیمی گچساران اخراج شده اند.

به گزارش افتونیوز، طی روزهای گذشته برخی از کارگران پتروشیمی گچساران نسبت به پایین بودن حقوق و دستمزد خود اعتراض کرده و تجمع مدنی را نیز برگزار کردند و امروز خبر رسیده که 100 نفر از این نیروهای معترض اخراج شده اند.

این کارگران متخصص صنعتی شرکت تیام صنعت که در پتروشیمی گچساران فعالیت می کردند امروز با نامه تسویه حساب و اخراج خود مواجه شدند.

شرکت تیام صنعت از شرکتهای عمده طرف قرارداد پتروشیمی گچساران است که نیروهای متخصص در زمینه جوشکاری صنعتی،لوله کشی صنعتی و ... را تامین می کند.

عمده نیروهای اخراج شده بومی شهر گچساران و استان هستند که اعتراضشان نه تنها ره به جایی نبرد بلکه به شدیدترین شکل ممکن با اخراج آنها پاسخ داده شده است.

در این وضعیت بد اقتصادی و معیشتی که بسیاری از خانواده ها در تامین هزینه های زندگی خود عاجز مانده اند مشخص نیست مدیران این شرکت با چه انگیزه ای اقدام به این کار کرده اند.

هنوز فرماندار و استاندار استان و نماینده جدید گچساران در مجلس در این زمینه واکنشی نشان نداده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیروز در بازدید از یک طرح صنعتی در یاسوج وعده اشتغال زایی 750 نفره در آینده را داده بود و این در حالی است که حدود 100 کارگر امروز از کار خود اخراج شده اند. آقای استاندار این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار... (عکس تزیینی است)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها