یادداشت
گفتگو و گزارش

تقاضای مردمی برای برخورد با متخلفان انتخاباتی در چرام + سند

گفته می شود در بعضی صندوق هاتخلفاتی صورت گرفته است ! چیزی که عده ای از مردم چرام با امضای معلوم با نوشتن درخواستی خواستار برخورد شفاف با مسببین آن شده اند .

تقاضای مردمی برای برخورد با متخلفان انتخاباتی در چرام + سند
از پایان انتخابات شورای شهر چرام اتفاقات ناخوشایندی در خصوص شمارش آرا و نتایج آن رخ داد که نهایتا در فرایند بازشماری تغییراتی ایجاد شد و جابه جایی هایی در لیست اولیه منتخبین صورت گرفت . در این بین گفته می شود در بعضی صندوق هاتخلفاتی صورت گرفته است ! چیزی که عده ای از مردم چرام با امضای معلوم با نوشتن درخواستی خواستار برخورد شفاف با مسببین آن شده اند .
به گزارش افتونيوز به نقل از  تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امضا کنندگان این درخواست خطاب به مسئولین آورده اند :
باسمه تعالی فرمانداری محترم شهرستان چرام دادستان محترم شهرستان چرام جناب اقای صدری استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای کلانتری فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام
با عرض سلام و احترام چنان که مستحضرید در بازشماری آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر چرام، تخلفات گسترده- دست کم- در دو صندوق فنی و حرفه‌ای و مسکن مهر مشاهده شده و تبانی افرادی جهت تغییر آرای مردم کاملا مشهود است. با این که این آرا در شب بازشماری و در حضور کاندیداهای معترض، برگردانده شد، اما شائبه هایی اذهان مردم را مکدر کرده و اعتماد مردم خدشه دار شده است. لذا تقاضا داریم جهت صیانت از آراء مردم، ضمن اعلام نتایج بازشماری آراء به صورت شفاف، با خاطیان این بی قانونی فاحش برخورد جدی و نتیجه به اطلاع عموم مردم رسانیده شود. بدیهی است در صورت عدم برخورد جدی با این افراد، ضمن اینکه سنت غلطی پایه‌ریزی شده و این خیانت به اعتماد مردم خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد، سبب ناامیدی مردم از قانون و نظام اسلامی نیز می گردد. لذا در صورت عدم رسیدگی بر خود واجب می دانیم این مساله را از مراجع بالاتر پیگیری نماییم. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.
                         با تشکر جمعی از مردم شهرستان چرام رونوشت جهت اطلاع:
 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها