یادداشت
گفتگو و گزارش

فرماندار اسبق کهگیلویه خطاب به نماینده بهبهان: پایت را از گلیمت درازتر نکن!

فرماندار اسبق کهگیلویه خطاب به نماینده بهبهان: پایت را از گلیمت درازتر نکن!

ابراهیم جعفری فرماندار اسبق شهرستان کهگیلویه در صفحه اینستاگرام خود نسبت به اظهارات نسنجیده نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش افتونیوز، جعفری در پاسخ به اظهارات مظلومی نماینده بهبهان در خصوص سد مارون 2 آورده است: این طرح مهم ملی از پشتوانه دقیق علمی و کارشناسی برخوردار و بهترین مهندسین مشاور حوزه آب کشور (مهاب قدس ) مطالعات آن را انجام داده است

آقای مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان از روی ناآگاهی و عدم تخصص درخصوص اجرای سد آبریز موضع گیری و مخالفت نموده است ،؛ به ایشان یادآوری می نماییم:

۱) مردم شریف بهبهان و کهگیلویه از دیرباز ارتباطی نزدیک و برادرانه داشته اند، شما باید منادی وحدت باشید نه عامل اختلاف.

۲)مردم بهبهان و حومه سالهاست از مواهب سد مارون بهره مند می شوند که آبهای سرچشمه گرفته از دیار کهگیلویه پشت آن جمع می شود.

۳) اجرای سد آبریز زیاده خواهی نیست ؛ زیاده خواه شما هستید که بی منطق ، از سر ناآگاهی و بدون مطالعه با آن مخالفت کرده اید.

۴) اجرای سد آبریز دست درازی به منابع آبی این مرز و بوم نیست ؛ بلکه مهار و مدیریت آب و استفاده صحیح از آن جهت تولید برق و مشروب نمودن بیش از ۳۰هزار هکتار زمینهای تشنه کهگیلویه مظلوم است و احقاق حقی است که سالها مسکوت مانده بود.

۵) اتفاقا این طرح مهم ملی از پشتوانه دقیق علمی و کارشناسی برخوردار و بهترین مهندسین مشاور حوزه آب کشور (مهاب قدس ) مطالعات آن را انجام داده است و همه مجوزات قانونی از جمله ماده ۲۳ ، زیست محیطی و پدافند غیر عامل آن از دولت اخذ شده است .آنچه غیر کارشناسی است متن منتشر شده شماست که نه در آن موضوع تخصص دارید و نه پایه علمی دارد.

۶) در متن شما غوغاسالاری و توجه به لابیگری موج می زند و در کمال تعجب دیگران را به سیاسی کاری متهم می کنید آقای مظلومی از خدا بترس و تحت تاثیر مشاوران غیرمتخصص و نابلدت قرار نگیر.

۷) حرف آخر آنکه نظام و دولت جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف نیست که نتواند از طرح منطقی , کارشناسی شده و مجوز دار خودش دفاع کند پس پایت را از گلیمت درازتر نکن و حد خودت را بشناس.

از همه دلسوزان استان و کهگیلویه بزرگ می خواهیم با تمام توان و بدون هر گونه اختلاف همه تلاش خود را بکار ببندند تا در چند ماه آینده شاهد کلنگ زنی این طرح نجات بخش باشیم و نماینده مردم شریف بهبهان را هم در این مراسم باشکوه دعوت نماییم. یا حق

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها