یادداشت
گفتگو و گزارش

بی مهِری شبکه دنا / جای خالیِ یادبود خبرنگار متوفی

بی مهِری شبکه دنا / جای خالیِ یادبود خبرنگار متوفی

اَفتوخبر - هفدهم مردادماه را در تقویم کشور به نام روز خبرنگار نامگذاری کرده اند. طبق عادت مرسوم هر ساله سازمان و دستگاه های مختلف در این تاریخ به اشکال مختلف از خدمت رسانی اهالی رسانه ها و خبرنگاران تجلیل می‌کنند.

در تابستان سال ۱۳۹۹ «فاضل فرهی» مجری، خبرنگار و گوینده خوش صدا و با سابقه‌ی شبکه استانی دنا درگذشت و جامعه رسانه ای استان را در غم فرو برد. در حالی که انتظار می‌رفت به مناسبت روز خبرنگار، شبکه استانی دنا در چند آیتم از خدمات ارزنده ای این خبرنگار مرحوم یادبودی داشته باشد اما انگار تولید چنین برنامه ای در دستور کار شبکه دنا نبود.

صدا و سیمای استان در گزارشی که شب گذشته پخش شد از برخی از خبرنگاران و مجریان این شبکه تجلیل کرد اما هیچ یادی از خبرنگار متوفی خود در این گزارش نکرد.

این بی توجهی از سوی شبکه دنا نسبت به یکی از خبرنگاران خود، قطعا در بلند مدت دلسردی و بی انگیزگی را در بین نیروهای خود به همراه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای استان در جلسه تجلیل از خبرنگاران شبکه دنا نیز هیچ اشاره ای به این خبرنگار و مجری توانمند نکرد.

فاضل فرهی، متولد ۱۳۵۴ گوینده رادیو و تلویزیون دنا از گویندگان با سابقه و سرشناس و توانمند بود که به علت سکته قلبی ناگهانی درگذشت.

مرحوم فرهی بخشی خاطرات و حافظه جمعی مردم استان قلمداد می شود و اختصاص برنامه های هر چند کوتاه، کمترین توقع و انتظاری است بود که می بایست برآورده می شد.

وی متولد یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد بود و سال ها در برنامه‌های مختلف صدا و سیما شهر یاسوج و در شبکه استانی دنا فعالیت می‌کرد و از گویندگان و مجریان با سابقه صدا و سیما به حساب می آید دارای ۲۲ سال سابقه کار در شبکه استانی دنا بود.‌ او یکی از معدود گویندگان خوش صدا و بسیار فعال بود. پس از تحصیل در زمینه اجرا توانست در رادیو مرکز کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت مشغول شود و بعداً به عنوان یک گوینده و صداپیشه در شبکه استانی دنا برای سالها فعالیت مستمر داشت.

(لینک و کلیپ خبر تجلیل از خبرنگاران شبکه دنا در خبرگزاری صدا و سیما)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها