یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک استاندار به پرستاران/ خادمی به پرستاران گل داد/ تصاویر

پیام تبریک استاندار به پرستاران/ خادمی به پرستاران گل داد/ تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج در تیرماه سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش افتونیوز، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از بخشهای مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید کردند.

سید موسی خادمی در این بازدید با اشاره به مشکلات پرستاران بیمارستانهای یاسوج، اظهار کرد: مشکلات پرستاران مورد توجه قرار داده و در تلاش برای رفع آنها هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عمده مشکلات جامعه پرستاری را عدم پرداخت حقوق پرستاران طرحی، عدم پرداخت کارانه و سرمای بخشهای مختلف دانست و بر تلاش مدیران بیمارستانها و پیگیریهای لازم برای رفع این مشکلات تاکید کرد.

وی به نقش موثر پرستاران در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: این قشر باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گرفته و سعی کنیم موانع و مشکلات آنها را با همکاری و همفکری حل کنیم.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل در یاسوج، گفت: کار ساخت این بیمارستان در حال انجام و در تلاش هستیم تا در موعد مقرر افتتاح شود.

خادمی از افتتاح و بهره برداری از این مرکز در سال آینده خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که این بیمارستان تا تیر ماه سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

و افتتاح و بهره برداری از این از این مرکز را از ضروریات مورد نیاز استان عنوان کرد و بیان داشت: با افتتاح و راه اندازی این بیمارستان بسیاری از مشکلات حوزه درمان مرتفع خواهد شد.

تبریک استاندار به مناسبت روز پرستار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در  پیامی ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به این قشر صبور و زحمتکش تبریک گفت.

در پیام سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم آنگاه که سلامتی به‌خطر افتاد و بیماری نعمت تندرستی را احاطه کرد، در این برهه حساس نقش  پرستاران بیش از پیش نمایان می شود. امروزه پرستاری را نه یک شغل بلکه باید خدمتی عاشقانه و بی منت از سوی فرشتگانی دانست که خدمت به خلق خدا را نه به عنوان یک شغل بلکه وظیفه ای انسانی تلقی می کنند. بی شک پرستاران را باید فرشتگانی زمینی خواند که از آسایش و آرامش خود برای حفظ و احیای تندرستی دیگران می گذرند و عاشقانه و پروانه وار بر بالین بیماران می چرخند و سلامتی مجدد را به آنان هدیه می کنند. نامگذاری میلاد با سعادت اسوه صبر ، عزت و پایداری حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار و تجلیل از زحمتکشان و صبوران عرصه بهداشت و درمان در حقیقت پاسداشت ازخودگذشتگی ها و عزتمندی این قشر در جامعه هست. اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) به  مردم قدرشناس و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد روز پرستار را به این فرشتگان تبریک عرض کرده و از ایزد منان برای این تلاشگران بی ادعا آرزوی سلامتی و سربلندی و توفیق روز افزون مسالت دارم. سید موسی خادمی / استاندار

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها