یادداشت
گفتگو و گزارش

مشاجره هدایت خواه و نماینده گچساران در رستوران مجلس

مشاجره هدایت خواه و نماینده گچساران در رستوران مجلس

اَفتونیوز - نماینده ادوار هفتم و هشتم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس به یاد روزهای اقتدارش در دولت احمدی‌نژاد افتاده است سعی می‌کند تا بواسطه دولت مستقر بتواند وجاهت سیاسی و اجتماعی از دست رفته خود را احیا کند و این روزها در تکاپو می باشد.

نوع نگاه وی سبب شده است تا مردم در یک دهه اخیر در انتخابات های مختلف دست به سینه وی و همفکران اش بزنند به عنوان نمونه شیخ شجاعیان از یاران و شاگردان هدایتخواه به عنوان رئیس یکی از ستادهای مردمی رئیسی در استان و شهرستان بویراحمد و خلیل عزیزی از نزدیکان خلیفه خلقی پور و شاگرد هدایت خواه ها از قضای روزگار به عنوان رئیس شورای ائتلاف در شهرستان بویراحمد را نیز با خود یدک می کشد در انتخابات اخیر شورای شهر یاسوج نتوانستند موفقیتی به دست آورند و هر کدام تنها ۳۰۰۰ رای کسب کنند.

هدایت خواه و دوستانش از جمله خلیفه خلقی پور، سید مسعود حسینی و نادر منتظریان این روزها راهروهای مجلس شورای اسلامی وزارت کشور و دیگر وزارتخانه‌ها را خاکی کرده است تا شاید مانع انتصاب یکی از افراد مورد تایید مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد به عنوان استاندار شوند.

شنیده ها حاکی از این است که دو روز پیش در رستوران مجلس شورای اسلامی مشاجره شدید بین استاد هدایت خواه و سید ناصر حسینی نماینده گچساران رخ داد

مشاجره از زمانی شروع شد که هدایت خواستار معرفی خلیفه خلقی پور بعنوان یکی از گزینه های تصدی استانداری بود که با مخالفت سید ناصر حسینی همراه شد.

در این میان شنیده ها حاکی از آن است که هدایت خواه از وی خواست بنا به خواسته مقام معظم رهبری در بحث انتصاب استاندار دخالت نکند که با واکنش شدید او روبرو شد و مشاجره ای در این بین صورت گرفت که سبب گرد آمدن برخی از نمایندگان مجلس پیرامون این دو نفر شد.

پیشتر و بنا به اخبار غیر رسمی، مجمع نمایندگان استان بر روی حشمت الله احمدزاده به عنوان استاندار پیشنهادی استان توافق کرده بودند و جریان اصولگرایان سنتی بویراحمد به رهبری هدایتخواه به دنبال جلوگیری از انتصاب هستند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها