یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه شورای ائتلاف به خبر اَفتونیوز/ «هدایتخواه» و «حسینی» کاملا هماهنگ هستند

جوابیه شورای ائتلاف به خبر اَفتونیوز/ «هدایتخواه» و «حسینی» کاملا هماهنگ هستند

در پی انتشار خبری با عنوان مشاجره هدایت خواه و نماینده گچساران در رستوران مجلس در سایت خبری افتونیوز، دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان جوابیه ای را ارسال کرده است.

به گزارش افتونیوز، در این جوابیه آمده است: اکنون که مجلس و دولت انقلابی زمینه خدمت بی منت را فراهم کرده است عرصه بر تفکر سیاسی آن سایت تنگ آمده است و به دنبال تفرقه بین نیروهای انقلابی و نمایندگان استان می باشد.

متن کامل جوابیه در پی می آید:

بسمه تعالی مسئول محترم سایت خبری افتو نیوز سلام علیکم؛ در پاسخ به خبر « مشاجره هدایت خواه و نماینده گچساران در رستوران مجلس » لازم است جوابیه زیر را بر اساس قانون مطبوعات منعکس نمائید .

1- اکنون که به لطف الهی و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی با شکل گیری مجلس انقلابی و انتخاب حضرت آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری اسلامی ایران و تشکیل دولت انقلابی و همچنین انتخاب نیروهای انقلابی به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اکثریت قریب به اتفاق شهرها و روستاهای کشور زمینه خدمت بی منت توسط این عزیزان فراهم گردیده این مهم عرصه را بر تفکر سیاسی حاکم بر آن سایت تنگ نموده تا به دنبال تفرقه بین نیروهای انقلابی و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی باشد ، که ان شاءالله این نقشه شیطانی با هوشیاری نیروهای انقلابی تحقق پیدا نخواهد کرد و همه ظرفیت ها در استان برای رفع ویرانی ها و مشکلات ساخته و پرداخته دولت قبل بکار گرفته خواهد شد .

2- جناب آقای استاد ستار هدایت خواه ( رئیس محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ) از چهره های ملی جریان انقلاب در کشور و همچنین جناب آقای سید ناصر حسینی پور جانباز و آزاده سرافراز ( مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ) از مفاخر ارزشی کشور و نماینده محترم مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، در راستای همراهی و تقویت دولت انقلابی نه تنها اختلافی ندارند بلکه کاملا هماهنگ  هستند و ان شاءالله از ظرفیت های خود در این جهت حداکثر بهره را خواهند برد.

3- دیگر نمایندگان محترم استان، حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید محمد موحد (مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ) و جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر بعنوان نمایندگان مردم در حوزه های انتخابیه استان، بر اساس قانون اساسی نمایندگان کل مردم ایران اسلامی می باشند و در راستای توسعه استان ، مورد حمایت جریان انقلابی و از جمله جناب آقای استاد ستار هدایت خواه می باشند.

4- در رابطه با تعیین استاندار استان، تصمیم دولت انقلابی مورد حمایت جریان انقلاب اسلامی در استان خواهد بود و با همراهی و مطالبه گری، بستر و زمینه لازم برای توسعه استان و حل مشکلات مردم شریف بعمل خواهد آمد .

5- در خصوص ذکر نام تعدادی از شخصیت های جریان انقلابی استان و ایراد تهمت و افترا ، حق پیگیری قانونی از طریق مراجع قانونی ، پاسخگویی و اثبات اکاذیب خبری آن سایت محفوظ می باشد .

دبیر خانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها