یادداشت
گفتگو و گزارش

معرفی اداره كل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه وبویراحمد به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی

معرفی اداره كل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه وبویراحمد به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی

در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد و در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی ، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده معرفی و از سوی حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفت.

مراسم تجلیل و قدردانی از دستگاههای دولتی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضورحسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی ، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر ستاد جشنواره و مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری استان برگزار شد، و به موجب ارزیابی عملکرد سال 1399 دستگاههای اجرایی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی شناخته و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش دستگاههای برگزیده استانی از طرف استاندار و رئیس جشنواره به غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اهداء شد.

در لوح تقدیر اهدائی از طرف حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان خطاب به غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آمده است؛

جناب آقای غضنفر آرام

مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی استان

باسلام و احترام

جشنواره شهید رجایی فرصتی است تا در فضایی آکنده از شور و شعف و تلاش دستگاههای اجرایی در رقابتی تنگاتنگ عملکرد خود را در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری مورد ارزیابی قرار داده که بی شک ثمره این مهم افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار خواهد بود . لذا با توجه به ارتقاء سطح امتیازات آن دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی و تلاش در اجرای مطلوب برنامه جامع اصلاح نظام اداری به عنوان انتخاب ، دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی انتخاب و این سپاسنامه تقدیم میگردد.

امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها موجب ارتقای کار آمدی دولت خدمتگزار ، رضایت مردم ایجاد آرامش ، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید. موفقیت روز افزونتان را ازدر گاه خداوند متعال خواستارم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها