یادداشت
گفتگو و گزارش

قومی به گمان فتاده در راه یقین/ واکنش تند فعال سیاسی به سخنان استاندار

قومی به گمان فتاده در راه یقین/ واکنش تند فعال سیاسی به سخنان استاندار

افتونیوز - علیرضا کفایی از فعالان سیاسی استان در پاسخ به سخنان استاندار در دیدار با شورای ائتلاف استان یادداشت تندی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش افتونیوز، کفایی در این یادداشت آورده است: باعث تاسف است که استاندار، ناپخته سخن می گوید و جزمیت در اندیشه خود را عیان می کند و این روزها پس از روی کار آمدن دولت جدید، در ایران آنچه می گذرد حیرت آور است که اندکی از تامل و دوراندیشی و عقلانیت را نمی توان مشاهده کرد.

متن این یادداشت در پی می آید:

آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار آقای هدایت خواه و نیروهای انقلابی! گفته اند: " به زودی تغییر مدیران با پایه خرد جمعی آغاز می‌شود و تحت هیچ شرایطی از جریان تفکر حاکم گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده نمی‌کنیم"

انتظاری از این مجموعه جز این نبود و استاندار هم که سقف فکری و التزام خود را به قانون اساسی نمایش دادند و نشان دادند که از اصول قانون اساسی و حتی شعارهای همین دولت به اصطلاح مردمی! بسیار فاصله دارند که چنین اظهار نظر می کنند یا شاید واقعاً آنچه این دولت می گوید فقط شعار است.

این نوع سیاست دادن آشناست که هر وقت گروههای اینچنینی مسلط شده اند بسرعت بسوی منزوی کردن دیگران رفته اند و تبیین آینده خصوصاً در این استان با چنین بینشی به روشنی حکایت از بر بستن دهانها و از میدان به در کردن حتی خودی ها دارد.

باعث تاسف است که استاندار، ناپخته سخن می گوید و جزمیت در اندیشه خود را عیان می کند و این روزها پس از روی کار آمدن دولت جدید، در ایران آنچه می گذرد حیرت آور است که اندکی از تامل و دوراندیشی و عقلانیت را نمی توان مشاهده کرد و نیز عجله ای که برای رسیدن به پست! و منصب دارند؛ گرچه آدمی را متعجب نمی کند ولی با این شیوه ای که در پیش گرفته اند آبروی نظام مدعی آزادی و امنیت را می برند.

ادبیات مبتذل و میان مایه ای که به تعبیر خودشان بر مبنای ایدئولوژی قرار دارد و از طرفی مدعی انقلابیگری! هستند با اساس جمهوریت و اسلامیت ناسازگار است و بیشتر تخیلات و توهمات حقیرانه ای است که با اتکای به قدرت تولید میشود؛ از هیچ قاعده اخلاقی پیروی نمی کنند، هم در گفتار خشونت پنهان و علن دارند و هم در رفتار، ابتدایی ترین حق مخالف فکری را نادیده می گیرند و یا زیر پا می گذارند و البته همچنان خود را مومن و مخلص و پاک می دانند!، به انقلاب و آرمانهایش و به اسلام و دستوراتش یا آشنایی ندارند و یا اهمیتی برای آن قائل نیستند.

ظاهراً برای این گروه انقلابی! ملاک و معیار دیگری جز قانون مهم و معتبر است و باید پرسید پس این جمهوری اسلامی و قانون اساسی‌اش اصلاً چه خاصیتی دارد؟ که استاندارش بی مهابا جریان فکری مخالف خود را می خواهد سریع فوری انقلابی! از صحنه خارج کند.

پنداشته اند که حرف حق فقط از حنجره آنان بیرون می آید! و این همه مصیبت این سالیان را که از روزگار فرقه محمودیه که همین افراد سینه چاک او بودند فراموش کرده اند، آن معجزه هزاره سومشان هم همین گمان را داشت و به ابتذال و ریا و دروغ ادعا می کرد و خیلی زود انحراف آن جریان برملا شد ولی انگار دنباله اش مجدداً بر مسند قدرت جلوس کرده و و این خام اندیشان خیال برشان داشته که به یقین رسیده اند. قومی به گمان فتاده در راه یقین زان می‌ترسم که بانگ آید روزی کای بی‌خبران راه نه آن است و نه این چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند نصیحت پذیرید و از گذشته عبرت بیاموزید و آگاه باشید که " به روزگار شبی بی سحر نخواهد ماند / چو چشم باز کنی صبح رهنورد این‌جاست" اگر اعتقاد به اسلام و نظام و انقلاب دارید از بازتولید انحراف و عصبیت و جزم اندیشی پرهیز کنید و در آنچه می گوئید خدا را ناظر بدانید و قبل از گفتن و تاکید بر حذف دیگران به عقل ۰رجوع کنید و با اخلاق و شریعت اسلام و قانون اساسی همین کشور خود را سازگار کنید. خودتان را در آینه تماشا کنید........ "فرصتی دان که ز لب تا به دهان این همه نیست"

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها