یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه‌ی شرکت گاز استان به خبر اَفتونیوز

جوابیه‌ی شرکت گاز استان به خبر اَفتونیوز

اَفتونیوز _ روز گذشته (اَفتونیوز) خبری با عنوان [همراهی فتوشاپی مدیرعامل گاز استان با وزیر نفت به امید ابقا/ گاف «خادم» در دستکاری عکسهای وزیر] منتشر کرد که در این راستا روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد متنی را ارسال کرده است که در پی می آید:

سایت خبری افتونیوز پیرو خبر شماره ۸۰۵۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را به عرض مردم فهیم وقدر شناس استان معروض می داریم. شرکت گاز استان در مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ میزبان وزیر محترم نفت بوده است. عملکرد مدیر عامل ومجموعه همکاران در این تشریف فرمایی بر همگان مبرهن میباشد از جمله تیم تشریفات رئیس جمهور محترم مستقر در استانداری جناب آقای هاشمی ، تیم تشریفات ‌حفاظت وزیر محترم نفت مستقر در مرکز استان وشهر گچساران وباشت ، حرکت بالگرد از فرودگاه یاسوج به سد چمشیر گچساران ، بازدید از پتروشیمی گچساران ، تجدید پیمان با شهدا درگلزار شهدای گچساران وباشت ،جلسه شورای اداری گچساران وباشت گواه بر این موضوع مهم است. شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله شرکت های خدمات رسان در سطح استان و مناطق صعب العبور روستایی می باشد که این تلاش‌ها برای مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد در طول مدیریت ، مدیرعامل جهادی استان جناب مهندس خادم شناخته و نام آشنا می باشد.

شایان ذکر است خبر مذکور از سوی روابط عمومی شرکت گاز استان صرفا جهت بارگذاری موقت در پایگاه خبری این شرکت انجام شده بود و هیچ قصد توزیع و رسانه ای کردن آن در سطح جامعه نبوده است. به نظر می رسد یک کار ساده و درون سازمانی که بنا بود با هماهنگی مدیریت شرکت تنظیم نهایی گردد و سپس در قالب گزارش به رسانه های استان ارسال شود قبل از اقدام و اصلاح به طرز مشکوکی به بیرون درز کرده است.

فلذا همانگونه که تیم تشریفات و حفاظتی و هیئت همراه مقام عالی وزارت نفت این خدمات و میزبانی را بخوبی مشاهده و عینا ملاحظه کردند از برخی سایتهای محلی و همراه در استان که باید نشانگر این خدمات باشند انتظار می‌رود افکار عمومی مردم را نیز اطلاع رسانی نمایند نه اینکه مغرضانه دامن به حرکات غیراخلاقی و غیر حرفه ای بزنند و بخاطر یک اشتباه که قطعا سهوی و ناشی از خستگی عزیزان در پایگاه خبری شرکت گاز استان بوده است اینچنین کل زحمات و تلاش های مجموعه ی شرکت گاز استان که عکس ها و فیلم ها گواه آن هستند نادیده گرفته شود.

توفیق همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم. روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

{لازم به ذکر است جوابیه منتشره به متن انتقادی اَفتونیوز ارتباطی ندارد و صرفا در جهت اخلاق و حقوق مطبوعاتی منتشر شده است}

[gallery size="large" ids="80593,80594,80595,80596,80597,80598,80599"]
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها