یادداشت
گفتگو و گزارش

ذبح نیروهای متخصص جهادی برای بقای خود

ذبح نیروهای متخصص جهادی برای بقای خود

افتونیوز - فربد یزدان کیش تغییرات مدیریتی در هر دولتی امری رایج و پذیرفتنی است و هر دولت و جریانی جدید قاعدتا از پتانسیل ها و نیرو های مورد نظر خود با رعایت قوانین و استعلام مراجع نظارتی و تعهد و تخصص این چرخه و گردش مدیریتی را انجام می دهد.

متاسفانه در استان ما برخی مدیران ناتوان و لابی گر استانی و شهرستانی بجای اینکه خودشان مردانه کنار بروند و عرصه را برای سایر انسانهای جهادی و توانمند خالی کنند اقدام به رفتارهای دون شان اخلاق و قانون و اصول صحیح مدیدیتی می زنند.

برخی از مدیران کل دولت تدبیر و امید که خارج از اصول شایسته سالاری و با تملق و جاه طلبی چند سال اخیر در اوج قدرت بودند طی یک سال گذشته رنگ عوض کرده اند و خود را به نمایندگان جدید آویزان نموده و معاونین و مدیران بخش های داخلی و شهرستانی آن اداره کل و یا سازمان را عزل و نیروهایی سفارشی از نمایندگان جدید جایگزین می نمایند تا با این حربه شاید چند صباحی بیشتر در قدرت و صندلی ریاست باقی بمانند.

این در حالی است که نیروهایی که قربانی طمع و جاه طلبی این انسانهای ضعیف النفس قرار گرفته و می گیرند به مراتب از خود آنها توانمند تر. جهادی تر و تخصصی تر بوده اند.

حذف خیلی از نیروهای توانمند در بیمارستان شهید رجایی گچساران خود نمونه واضح از این قبیل اقدامات تقبیح شده است. بدون تردید شرایط خطرناک و بحران زای کرونایی طی دو سال گذشته صرفا با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی مدیر داخلی بیمارستان جناب دکتر کهزادی قشقایی و مدیر پرستاری سرکار خانم عوض زاده و سایر مدیران میانی بیمارستان مقدور بوده است .

و نماینده محترم گچساران حداقل برای پایبندی و تعهد به شعار های انتخاباتی خویش و همچنین استاندار محترم برای عمل به وعده های خویش؛ نباید اجازه دهند برخی مدیران ضعیف و ضعیف النفس در استان و شهرستانها برای بقا و دوام خویش ،مدیران میانی خوشنام و کاربلد و متعهد و جهادی را ذبح نفس پلید خویش گردانند.

کم نیستند چنین رفتارهایی با مدیران شایسته و جهادی در دستگاههایی نظیر برخی دانشگاهها ، راهداری ، بهداشتی ،بهزیستی ،میراث فرهنگی ، آب و فاضلاب، استانداری و فرمانداری ها و ... که قربانی جاه طلبی ها و قدرت افزایی بالا دستی ها شده اند.

لذا لازم است استاندار محترم که فردی انقلابی ، ولایت مدار.، جهادی و علمی است؛ جلوی این قبیل رفتارهای قبیح و جاه طلبانه را هر چه زودتر بگیرند و اگر قرار بر عزل باشد از همان مدیر کل ها و بالادستی های مرکز استان شروع بفرمایند.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها