یادداشت
گفتگو و گزارش

تخلف شرکت گاز استان در قرارداد خودروهای استیجاری/ خودروی لاکچری مدیر و انجام کارهای شخصی در روز تعطیل/ راز جریمه های خودروی مدیر در خارج از استان؟ (+ تصاویر)

تخلف شرکت گاز استان در قرارداد خودروهای استیجاری/ خودروی لاکچری مدیر و انجام کارهای شخصی در روز تعطیل/ راز جریمه های خودروی مدیر در خارج از استان؟ (+ تصاویر)
اَفتونیوز _ پس از انتشار خبرهایی پیرامون شرکت گاز استان و موارد و مسایل موجود در این شرکت، افتونیوز ضمن ارایه اسناد این موارد متعدد، صرفا به استاندار و مدیرکل دفتر استاندار برای پیگیری، به تدریج برخی آنها را منتشر می کند. یکی از این موارد خودروهای استیجاری است که شرکت گاز استان در اختیار دارد. طبق ماده 25 ضوابط اجرایی قانون بودجه، دستگاههای دولتی مجاز به استفاده از خودروهای خارجی نمی باشند. شرکت گاز استان از چندسال پیش اقدام به اجاره خودروهای خارجی کرده است. این شرکت خودرو توسان هیوندای و سوزوکی ویتارا که هر دو خارجی هستند را اجاره کرده و خودرو توسان با پلاک شخصی در اختیار مدیرعامل قرار دارد و سوزوکی ویتارا نیز با پلاک شخصی در اختیار معاون شرکت گاز استان است. هر چند نامی از خودرو توسان هیوندا که عمدتا از آن به عنوان خودرو لاکچری یاد می شود در قرارداد اجاره خودروهای این شرکت نیست اما مدیران این شرکت با بی اعتنایی به این قانون راه خود را رفته اند. در قانون به استفاده از ماشین های سواری ایرانی تاکید شده است و برای ماشینهای کمک‌دار، ویژه دستگاههای عملیاتی نیز خودروهای ایرانی در اولویت هستند اما جای سوال است که چرا مدیران شرکت گاز آشکارا این قانون را نادیده می گیرند؟ طبق قانون، دستگاههای دولتی که مازاد خودرو دارند حق بستن قرارداد و استفاده از خودروهای استیجاری را ندارند و شرکت گاز استان نیز در این مورد دارای مازاد خودرو هست و این مورد را نیز نقض کرده است. نکته جالب تر این که در لیست خودروهای استیجاری شرکت گاز(که اسناد آن در اختیار سایت افتونیوز هست) حداقل دو مورد جالب هست. در این لیست هیچ نامی از خودرو توسان هیوندا که در اختیار مدیرعامل قرار دارد نیامده است و از آن سو از خودروی پژو پارس اتوماتیک نام برده شده که گویا این خودرو از اساس در این شرکت وجود ندارد! مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه بی اعتنایی به قانون، از همین خودرو لاکچری برای انجام کارهای شخصی نیز استفاده می کند. به عنوان نمونه روز جمعه 23مهر ساعت 4 عصر برای سرکشی به باغ شخصی در منطقه کاکان با همین خودرو توسان هیوندا در این مسیر مشاهده شده است. این تردد نه برای مسایل اداری و کاری که صرفا برای سرکشی به باغ شخصی در این منطقه بوده است. نکته قابل تامل دیگر، براساس اسناد رسیده به دفتر اَفتونیوز برخی از جریمه های خودروی مدیرعامل در مسیر های کاملا نامرتبط و در خارج از استان است و در این زمینه باید شرکت گاز استان و شخص مدیر عامل پاسخگو باشد و لیست خلافی و مسیر های تردد را منتشر کند و اینکه دلایل این تردد ها شخصی بوده یا اداری؟ اگر اداری است دلایل سازمانی این تردد ها شفاف شود و در نهایت راننده خودرو در این مسیر چه فرد یا افرادی بوده است ؟ ( تصاویر بالا در حین سرکشی مدیرعامل شرکت گاز ملک خصوصی گرفته شده است و عکس و فیلم ماشین مدیرعامل جلو باغ شخصی نیز در دفتر سایت موجود است اما به دلیل عدم افشای مسایل شخصی و خصوصی از انتشار آن معذوریم)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها