یادداشت
گفتگو و گزارش

درگذشت «فرزند شهید» هم‌استانی که خودسوزی کرده بود/ بنیادی که برای شهدا نیست!

درگذشت «فرزند شهید» هم‌استانی که خودسوزی کرده بود/ بنیادی که برای شهدا نیست!

فرزند شهید هم استانی که دو روز پیش در اعتراض به رفتار مدیران بنیاد شهید استان در جلوی این اداره اقدام به خودسوزی کرده بود، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه افتونیوز، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید برازیده که 2 روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود خبر داد.

پس از این حادثه با دستور ویژه و تاکید استاندار، فرزند شهید به بیمارستانی در شیراز انتقال داده شد اما اقدامات پزشکی و درمانی موثر واقع نشد و این فرزند شهید به دلیل شدت سوختگی دارفانی را وداع گفت.

تنها فرزند شهید برازیده قهرمان دیروز جبهه های هشت سال دفاع مقدس که جهت اشتغال و وام به تنها پناهگاه خود یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کرد در روزهای گذشته جلوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدام به خودسوزی کرد.

انتقادهای زیادی به نحوه برخورد و رفتار مدیران بنیاد شهید در استان و برخی استانها دیگر هست که اساسا فلسفه وجودی این بنیاد برای چه چیزی است که حتی از پاسخ درست و حل مشکل اصلی جامعه هدف خود عاجز هستند.

لازم است استاندار محترم و تیم مدیریتی وی با دقت و حساسیت( که در این حادثه نشان داد نگاه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارد) این بنیاد و فعالیت آن را رصد کرده و با انتخاب مدیر قوی و دلسوز از بدنه جامعه شاهد استان در راس این دستگاه، دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ و غم انگیز نباشیم.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها