یادداشت
گفتگو و گزارش

«فتاح محمدی» رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌و‌بویراحمد شد

«فتاح محمدی» رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌و‌بویراحمد شد

فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستای استان انتخاب شد.

به گزارش افتونیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کمیته های پنجگانه ستاد انتخابات در این استان مشخص و تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه آن تدوین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که تقویم انتخابات مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تدوین شده است.

فتاح محمدی اظهار داشت که تمامی امور مربوط به انتخابات براساس این تقویم و برنامه زمانبندی آن انجام خواهد شد.

وی برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به ویژه ریاست جمهوری را به سبب نگاه جهانی و گستردگی کار دارای اهمیت بالایی دانست و گفت که تامین زیرساخت ها و زیربنای برگزاری انتخابات ضرورتی غیرقابل انکار محسوب می شود.

محمدی تصریح کرد: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی یادآور شد که با ایجاد امنیت، حفظ سلامت زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و در این میان صیانت از آرای مردم همانند همیشه واجب است.

محمدی بر ضرورت حفظ انسجام ستاد انتخابات استان تأکید کرد و گفت: در این راستا تمامی اخبار انتخاباتی از سوی رئیس و دبیر ستاد انتخابات و در پورتال انتخابات استانداری ارایه می شود و مسئولان کمیته ها از مصاحبه با رسانه ها خودداری کنند.

** تعیین اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در کهگیلویه وبویراحمد مشخص شدند.

براساس احکام صادر شده توسط سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعضای ستاد انتخابات به این شرح هستند:

فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی رئیس ستاد انتخابات استان، مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز رئیس کمیته اجرایی و دبیر ستاد انتخابات استان، سید محمدموحد پور به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مشخص شده است.

سید احمدنشاطی فر نیز به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، عباس رسولی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد، سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد و امید علی پاک نژادی به عنوان جانشین کمیته پشتیابی ستاد انتخابات استان مشخص شدند.

در بخشی از احکام صادر شده اعضای ستاد انتخابات استان تاکید شده است که اعضا موظفند با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ راهکارها و تصمیمات لازم و ضروری در امر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و درشأن ملت بزرگ ایران و ملت شریف استان در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و بر اساس قانون توجه لازم به عمل آید.

همچنین در این احکام بر عزم و اراده و تاکید دولت تدبیر و امید در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانون مدار تأکید شده است. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شوراهای اسلامی شهر روستا 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، 22 الی 26 فروردین 96 اعلام شده است.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان، نامزدها می توانند از هشت الی 27اردیبهشت به تبلیغات انتخاباتی بپردازند.

براساس قانون، تبلیغات نامزدها روز 28 اردیبهشت یعنی یک روز قبل از برگزاری انتخابات ممنوع است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها