یادداشت
گفتگو و گزارش

باند سرقت خودرو در یاسوج به دام افتاد

باند سرقت خودرو در یاسوج به دام افتاد

رئيس پليس آگاهي استان کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: سارقان 9 خودرو را در چهار استان کشور به سرقت بردند.

به گزارش افتونیوز به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ "خداکرم پاکروان" افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در شهر ياسوج و حومه، رسيدگي به اين موضوع، به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد قرار گرفت.

وي بیان کرد: ماموران پس از دو ماه انجام کارهاي پليسي و اطلاعاتي، موفق شدند سه عضو اين باند سرقت خودرو که از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند را شناسايي کنند .

رئيس پليس آگاهي استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان پس از شناسايي دقيق محل رفت و آمد اين افراد، به صورت نامحسوس سارقان را تحت نظر قرار داده و موفق شدند طي عملياتي غافلگيرانه، آنها را در مخفيگاهشان که در يکي از روستاهاي اطراف شهر ياسوج بود، دستگير کنند.

سرهنگ پاکروان تصریح کرد: متهمان پس از دستگيري، به پليس آگاهي منتقل شدند و در بازجويي هاي فني پليس به 9 فقره سرقت انواع خودرو و فروش آنها پس از نمره کردن توسط يکي ديگر از همدستانشان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اينکه اين سه سارق سابقه دار در استانهاي "فارس"،"خوزستان"، "چهار محال و بختياري" و "اصفهان" اقدام به سرقت خودرو مي کردند، خاطرنشان کرد: در مخفيگاه اين افراد تعدادي خودروي اوراق شده و سالم نيز کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضائي از رانندگان و مسافربران خواست: رانندگاني كه قصد جابجايي مسافر بخصوص در جاده هاي برون شهري را دارند فريب پيشنهاد كرايه بالا را نخورند و حتي الامكان از تردد در جاده هاي خلوت و در شب بپرهيزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك فورا با پليس تماس بگيرند.

سرهنگ پاکروان در پايان به شهروندان توصيه کرد: خودروي هاي خود را به وسايل ايمني و دزد گير مجهز کنند و اشيا و وسايل قيمتي خود را روي صندلي خودرو و در معرض ديد عموم قرار ندهند، همچنين موارد مشکوک را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها