یادداشت
گفتگو و گزارش

نام امضاکنندگان بیانیه‌های حمایتی را منتشر کنید!

نام امضاکنندگان بیانیه‌های حمایتی را منتشر کنید!

متاسفانه عدم نظارت بر سایت های خبری استان و ضعف مدیریت در این سایت ها باعث شده است هر کس اراده کند به ساده ترین شکل ممکن مطلب بنویسد مطلب بفرستد و مطلب هم در رسانه ها ارایه شود . در مواردی هم یک شخص که ممکن است خودش ذی نفع باشد مثلا فردی قرار است رئیس جایی شود پس خودش شروع میکند به تعریف و تمجید از خودش .خودش به خودش خیر مقدم می گوید خودش بیانیه حمایت برای خودش به جای یکی گروه بزرگ می نویسد و بعد هم پایین ان می نویسد بیانیه جمعی از فلان... (خود گویی،خود خندی،عجب مرد هنرمندی)

این رویه هم در حال بزرگتر شدن است و بدون کمترین هزینه ای هر روز در سایت های استان شاهد هستیم افراد دست به این کارها می زنند و هیچ ابایی هم ندارند و مدیران محترم سایت ها هم به کسی پاسخگو نیستند .

در جدیدترین مورد موضوع جابجایی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج است که بعد از اعتراضات زیاد و مصاحبه و مقاله نوشتن و ادله آوردن طرفداران دولت و دانشجویان معترض این دانشگاه آقای رئیس جدید دانشگاه و احیانا اگر تک موردی دانشجوی یا آشنای نزدیک داشته است شروع به بیانیه نویسی به جای همه می کنند و سایت های محترم هم بی هیچ تحقیق و پیگیری مطلب را درج می کنند . در حالی که این موضوع را می توان حق الناس دانست چرا که وقتی کسی مدعی می شود فلان گروه را نمایندگی می کند و مطالبه فلان گروه فلان چیز است پس حقی را بوجود آورده است و فردا روز در صورت بروز اشتباه این افراد باید پاسخگو باشند .

این اصلا پذیرفتنی نیست که فردی به جای جمعی بیانیه بنویسد و بعد حتی اسم یک نفر از این جمع آورده نشود . شاید لازم باشد در فرصت مناسبی این موضوع آسیب شناسی شود ولی در این مجال کوتاه باید هشدار داد که استفاده از نام دانشجو و تلاش برای تحمیل یک نیروی متعلق به دولت قبل کار اشتباهی است .

آقای محمودی و حامیان ایشان نیازی به این گونه بیانیه نویسی های بی پشت ندارند بلکه صریح و شفاف به مردم بگویند که ما با لابی و نفوذ نمایندگان این جایگاه را تصاحب کردیم و اقای استاندار در قبال قربانی شدن آل بویه سکوت کرد .

قطعا مدیرانی که تاکنون حرف نمی زدند و از دولت دفاع نمی کردند دلیل متقنی برای حرف نزدن خود دارند چرا که وقتی قرار است جرم اسرار هویدا کردن بر بالای دار رفتن باشد پس «حلاجی » هم پیدا نخواهد شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها