یادداشت
گفتگو و گزارش

آپارتاید در آموزش و‌ پرورش استان/ تقسیم‌بندی عجیب دانش‌آموزان!

آپارتاید در آموزش و‌ پرورش استان/ تقسیم‌بندی عجیب دانش‌آموزان!

آپارتاید در آموزش و‌ پرورش، این بار با تقسیم دانش آموزان نیازمند به سادات و غیرسادات

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای بخشنامه ای وزارتی دستور داده لیست دانش آموزان سادات فاقد وسیله ارتباطی هوشمند(تبلت و گوشی) فورا جمع آوری و ارسال شود.

به گزارش افتونیوز، کانال صنفی معلمان در این باره نوشت: در بازار تزویری که با دولت جدید - با توجه به شعارها و عملکرد آن - عریان‌تر هم شده، منصوبین دولت قبل به هر روشی برای ابقا و ماندن در سیستم فعلی می کوشند! و بی‌شک این اقدام مزورانه و چندش‌آور آقای زارع‌پور در همین راستا می باشد. تقسیم‌بندی دانش‌اموزان محتاجی که بواسطه سیاست های پولی سازی آموزش و بهداشت و پایین آوردن قدرت خرید خانواده های‌شان نیازمند ابتدایی ترین وسایل زندگی و آموزشی هستند، به سادات و غیرسادات به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

بر پایه این گزارش، اخیرا نامه ای در فضای مجازی با امضای هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده که در آن از روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان خواسته شده که لیست دانش آموزان سادات فاقد توان مالی خرید تبلت تهیه و به اداره کل ارسال شود.

این نامه با واکنشهای منفی بسیاری از سوی مردم استان در فضای مجازی روبرو شده است.

بر اساس تحقیقات خبرنگار ما، صحت نامه و امضا تایید شده است.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1400/8/9 2:42:37

    سلام...این حرکت مدیرکل توحین به سادات است.اول که صدقه به سادات حرامه..دوم مگه سادات گدا هستن...سوم بااینکار مردم رودشمن سادات کرده ..چهارم مردم بیدارشدن ومتوجه شدن که حکومت عربیه وخدمات هم مال عربهاست

    پاسخ
  • 2 مهدی صائبی 1400/8/8 12:56:31

    متاسفم برای مدیر سایت که مخاطب رو‌ چی فرض کرده و میگه آموزش و پرورش استان اگر کمی سواد داشته باشی و غرض در کار نباشه متوجه میشی که نامه وزارت به ادارات شهرستان ها ابلاغ شده و ربطی به آموزش و پرورش استان و مدیر کل نداره

    پاسخ
  • 3 سپنتا 1400/8/8 12:26:55

    برای آموزش و پرورش بویراحمد بخوانید فاتحه ... یعنی خداوکیلی نهاد های نظارتی نمیبینند که چه خبره !!!!!!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها