یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش آموزش و پرورش استان به خبر افتونیوز/ تقسیم‌بندی دانش آموزان به درخواست مجمع خیرین سادات بود

واکنش آموزش و پرورش استان به خبر افتونیوز/ تقسیم‌بندی دانش آموزان به درخواست مجمع خیرین سادات بود

در پی درج خبری با عنوان آپارتاید در آموزش و‌ پرورش استان/ تقسیم‌بندی عجیب دانش‌آموزان! در سایت خبری افتونیوز، رئیس اداره مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان جوابیه ای را برای این سایت ارسال کرد.

به گزارش افتونیوز، در این جوابیه عنوان شده است که آموزش و پرورش استان صرفا به عنوان یک رابط، اسامی دانش آموزان سید هم استانی را در اختیار مجمع خیرین سادات کشور قرار می دهد.

متن کامل جوابیه در پی می آید:

باسلام واحترام قابل توجه سایت محترم افتونیوز خواهشمند است در راستای قانون این جوابیه را در پاسخ به مطلبی که تحت عنوان تقسیم بندی دانش آموزان و آپارتاید آموزشی دراداره کل آموزش وپرورش استان درسایت افتونیوز آورده اید ، منتشر نمایید.

درخصوص نامه ای که توسط این سایت منتشر شده ، لازم هست نکاتی توضیح داده شود :

1-آموزش و پرورش هیچگونه تقسیم بندی در خصوص دانش آموزان انجام نداده ، و عینا درخواست مجمع خیرین سادات کشور را که از معاون وزیر و استانها درخواست کرده اسامی دانش آموزان سید را دراختیار این مجمع قرار دهند ؛صرفا به عنوان یک رابط اقدام به جمع آوری این آمار کرده است...همانگونه که کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهادها و مجامع چنین کاری را انجام داده و لیست دانش آموزان تحت پوشش کمیته و بهزیستی و.... را از آموزش و پرورش طلب می نمایند.

2- به هر صورت آموزش و پرورش به دلیل کمبود اعتبارات قادر به تحت پوشش قرار دادن همه ی دانش آموزان نیازمند نیست و از طریق کمکهای خیرین و سایر نهادها بخشی از نیازهای خود را تامین می کند. چنانچه هم اکنون 44 هزار دانش آموز دراستان ما هست که به گوشی و تبلت و اینترنت دسترسی ندارند و آموزش و پرورش ملزم هست به اشکال گوناگون نیاز این بخش عمده ی دانش آموزان را تامین نماید.

3- نامه ای که ذکر شد از سوی وزارت برای همه ی استانهای کشور ارسال شد ولی تنها در استان ما منجر به حاشیه شده و مقدمه ای برای تنگ نظران و فرصت طلبان سیاسی شده که مدیرکل پرتلاش و اخلاق مدار آموزش و پرورش استان را مورد هجمه و حملات سیاسی قرار دهند در حالیکه استان هیچگونه دخالت و تصرفی درنامه ی وزارتی ندارد وعینا مجری مکاتبات وزارت بوده است. انتظار میرود رسانه به دور از فرافکنی و با آگاهی و اطلاع کامل اقدام به نشر یک مطلب نماید.

داریوش کرمی - رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سپنتا 1400/8/9 15:58:12

    درود افتو اقای روشنفکر ایا خبر از اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم دارید ؟؟؟ قطعا با توجه به صحبت های رئیس اموزش وپرورش بویراحمد بی خبر هم نیستید ،چونکه صفر تا صد تغیرات در اونجا با اعمال نظر و نفوذ شما انجام میگیره اینگونه برخورد های طایفه ای نتیجه ای جزء حذف یک قوم در اینده ای نه چندان دور نخواهد داشت ... باش تا صبح دولتت بدمد ...

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/8/9 13:55:40

    کارخوبی نبوده که این اقدام غیرمنطقی راانجام داده

    پاسخ
  • 3 فراز 1400/8/8 21:20:35

    این چه قانونی من داوردی هست که اسامی دانش آموزان سید رو جمع کردین . البته ببخشید چون نسل اریایی و کوروش راه خود گم کرده است وگرنه شما بر اصالت خود محکم هستید ومملکت رو بدست گرفته اید در کور ترین منطقه کشور براحتی تبعیض قایل شدین اونوقت دم از عدالت هم میزنین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها