یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین شکایت رسانه در دولت سیزدهم رقم خورد / شرکت گاز شاکی اَفتونیوز شد

اولین شکایت رسانه  در دولت سیزدهم رقم خورد / شرکت گاز شاکی اَفتونیوز شد
اَفتونیوز _ برخی از اخبار و مطالب در خصوص شرکت گاز استان و موارد و مسایلی که در این شرکت در خروجی سایت افتونیوز قرار گرفت این شرکت از افتونیوز شکایت کرد. به گزارش افتونیوز، در احضاریه ای که از سوی شعبه هجدهم شورای حل اختلاف یاسوج صارد شده، شرکت گاز استان اقدام به شکایت از مدیرمسئول سایت به دلیل نشر اکاذیب و توهین و افترا کرده است. در پی این احضاریه، عصر روز شنبه 8 آبان، نماینده سایت با حضور در محل شورای حل اختلاف در سالم آباد یاسوج، مدارک و مستنداتی نیز به اعضای این شعبه ارائه داد. نماینده حقوقی شرکت گاز استان نیز به نمایندگی از این شرکت در جلسه حضور داشت. در این جلسه نیز توصیه به صلح و سازش طرفین شد که با واکنش نماینده سایت مواجه شد. نماینده سایت عنوان کرد که وظیفه رسانه همین است که به عنوان نماینده افکار عمومی مسایل مختلف در دستگاههای اداری و دولتی استان را رصد کند و مواردی که در خصوص شرکت گاز استان منتشر شده مربوط به بیت المال و حق الناس است و مسئله شخصی نیست که با صلح و سازش رفع و رجوع شود. این اولین شکایت در دولت سیزدهم از سایت افتونیوز (و احتمالا از یک رسانه ) می باشد. این سایت خبری در خصوص همه موارد و مسایلی که در شرکت گاز استان وجود دارد و در سایت منتشر شده مدارک و مستندات کافی دارد و این شکایت‌ها ما را از مسیری که در پیش گرفته ایم باز نمی‌دارد و در ادامه نیز با قدرت هر چه بیشتر این راه را ادامه خواهیم داد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 ناشناس 1400/8/10 23:51:32

    درود و آرزوی موفقیت برای مدیر مسئول محترم افتو خبر.

    پاسخ
  • 2 کارمند گاز 1400/8/10 8:36:6

    خدا ازت نگذره ........................................................ مردمی که نماینده شون برا ......... ریش گرو گذاشته باید فاتحه شون رو بخونی . ای وای بر ما .....

    پاسخ
  • 3 . 1400/8/10 8:27:44

    امیدوارم که‌ روز به روز موفق تر باشید . سیستم رسانه ای موفقی که‌دارید بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولین قرار گیرد. شجاعت و اقتدار شما زبان گویای مردم فقیر است . امیدوارم خداوند اجر زحمات تون رو بده ‌.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1400/8/10 8:25:5

    سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم افتو خبر ، بالاخره دهنو باز کرد شرکت خانوادگی گاز ، لطفاً و خواهشا مدارک و مستنتدات و بزنیت سایت تا روی این آغای مدیر فقیر پرست کم وابو .

    پاسخ
  • 5 اقای بی کار 1400/8/9 16:41:16

    مشاور وزیر ۳۲ میلیون حقوق گرفته و رسوای عالم شد ؛از مدیریت خواهش میکنم فیش های حقوقی را انتشار بده تا دستگاه های نظارتی پیگیر بشوند،یک دست صدا نداره

    پاسخ
  • 6 اقای بی کار 1400/8/9 16:39:39

    مشاور وزیر ۳۲ میلیون حقوق گرفته و رسوای عالم شد ؛از مدیریت خواهش میکنم فیش های حقوقی را انتشار بده

    پاسخ
  • 7 ماه پشت ابرزنمي مونه 1400/8/9 1:38:58

    همه موارد ذكر شده در كامنتها حقيقت داره و مستنداتي كه داري رو رو كن تا روسياه بشن

    پاسخ
  • 8 علیرضا 1400/8/9 0:37:21

    آقای آرام چرا به بقیه ادارات سر نمیزنید آبفاضلاب حق ابداران میخوره شما سکوت کزدی از ما هم دفاع کن

    پاسخ
  • 9 قدیس 1400/8/9 0:35:7

    مثلا شکایت کردن بگن ما قدیسیم!! بابا پاکدست ..عدالتخواهان...صادقان...مجموعه شرکت گاز مظلومن..سرشونو بزنن یک نفر بدون ازمون استخدام نمیکنن.....اصلشون فقط شایسته سالاری.....تازه میگن زندگیشون بره!!!!سمت فامیل اصلا نمیرن ، رفیق بازی و یا باج دادن سیایی نمیرن....افتو نیوز شما نباید مقدسات را نقد میکردین.

    پاسخ
  • 10 ناشناس 1400/8/9 0:33:17

    پیشنهاد میدم به رئیس شرکت گاز که ..... و هر چی هم بزنی بیشتر بوش میاد بیشتر توش غرق میشی پس سکوت بهترین راهه

    پاسخ
  • 11 محمد 1400/8/9 0:23:4

    دمت گرم که با شرافت عمل میکنی ، متاسفانه مافیای فساد در وزارت نفت همچنان به جای خود باقی است به اضافه اینکه یکی از نمایندگان برای حفظ این ادم ابروی خودش را در خطر انداخته است.

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1400/8/8 23:38:2

    ماشالله ناز نفست افتو نیوز فقط خودت بشو کلام مردم مظلوم استان از دست مدیران ظالم

    پاسخ
  • 13 کارمند شرکت گاز 1400/8/8 23:28:2

    وجود این سایت و مدیریت سالم و شجاع آن بارقه امیدی از امکان نظارت بر عملکرد مدیران و دستگاههای دولتی رو میده که به شکل عجیب غریبی فاسد و فشل شدند و به هیچ فرد و نهادی پاسخگویی ندارند و برای خودشون هم گزارش سازی می کنن و همیشه بهترین عملکرد رو عنوان میکنن لی خروجی هر دوره داره شرایط بدتری رقم می زنه. از شما متشکریم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها