یادداشت
گفتگو و گزارش

نگاهی به مسایل هیئت کاراته استان/ کسب صفر مدال انتخابی تیم ملی در چهار رده آقایان و بانوان تیم کاراته استان!

نگاهی به مسایل هیئت کاراته استان/ کسب صفر مدال انتخابی تیم ملی در چهار رده آقایان و بانوان تیم کاراته استان!

اَفتونیوز - پس از انتشار مطلبی با عنوان «نیمه پنهان حواشی هیات های ورزشی استان افشا می شود/ لزوم ورود استاندار و درخواست از ورزشکاران و فعالان این حوزه در خصوص ارسال مطالب مرتبط با مشکلات و حواشی پیرامون ورزش استان، مطلبی در مورد هیئت کاراته استان به دست ما رسیده است که عینا منتشر می شود. انتشار این مطلب نظر خوانندگان و مخاطبان است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی باشد و حق پاسخگویی برای مسئولان ورزش استان و هیئت کاراته محفوظ است.

مسابقات انتخابی تیم ملی که مهمترین رویداد داخلی شمرده می شود در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که در شهرهای تهران و زنجان در مهرماه و تیرماه سال جاری برگزار گردید، تیم استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانست حتی یک مدال هم کسب نماید و ذکر این نکته حائز اهمیت است که در چهار رده بانوان فقط سه نفر اعزام گردید و هشتاد درصد نفرات اعزامی آقایان و بانوان در دور اول حذف شده و این در حالی است که سکان این هئیت تقریبا در یک دهه در دستان آقای محمودزاده بوده است و علت این عملکرد بسیار ضعیف می بایست از طرف کارشناسان و مسئولین اداره ورزش و جوانان استان مورد بررسی قرار گرفته و مقصران این نتایج بسیار ضعیف مورد بازخواست قرار بگیرند. مطابق آمار و ارقام کاراته استان در دهه هشتاد شمسی جز هئیت های برتر کاراته کشور بوده و نتایج و عملکرد درخشانی داشته است که بصورت کلی چند مورد اشاره می شود؛

۱. نائب قهرمانی در لیگ دسته اول و حضور مستمر در لیگ‌های برتر، سوپرلیگ، لیگ آینده سازان و لیگ بسیج با استفاده از بازیکنان بومی استان.

۲. اخذ درجه داوری آسیایی توسط دو نفر از داوران استان.

۳. کسب بیش از ۳۰ مدال معتبر انتخابی تیم ملی، المپیاد ایرانیان، دانش آموزی هم در بخش آقایان و هم بانوان در دهه هشتاد انتظار می رفت مسیر رشد و توسعه کاراته استان که در دهه هشتاد آغاز شده بود با تغییر مدیریت هئیت کاراته استان در دهه نود توسط آقای محمودزاده به شکوفایی رسیده و ثمره آن کسب مدال های آسیایی، جهانی و المپیک باشد ولی متأسفانه اکنون شاهد افت و سقوط کاراته استان هستیم.

- حذف مخالفان و عدم توجه به نظرات دلسوزانه و مشورتی و تکروی در انجام کارها

- آیا از تمامی ظرفیت های انسانی نظیر قهرمان سابق، مربیان، پیشکسوتان استفاده میشود؟

- شنیده ها حاکی از احضار جمعی از مربیان و قهرمانان توانمند استان به دادگاه توسط هیئت کاراته استان می باشد! آیا اداره کل ورزش و جوانان از این اقدامات هئیت کاراته اطلاع و آگاهی دارد؟

- آیا هئیت کاراته استان نمی توانست با استفاده از کمیته انضباطی اقدام نماید هرچند بعد از عدم کسب نتیجه از طریق دادگاه اقدام به تشکیل کمیته انضباطی نمود!!!

- آیا مدیریت ورزش استان نمی بایست به مسایل هیئت کاراته ورود کرده و بررسی های لازم رو انجام دهد؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها