یادداشت
گفتگو و گزارش

مورد عجیب مرکز تعویض پلاک یاسوج/ عدم صدور کارت خودرو پس از سه سال!

مورد عجیب مرکز تعویض پلاک یاسوج/ عدم صدور کارت خودرو پس از سه سال!

افتونیوز - پیامهای زیادی از سوی مخاطبان افتونیوز در خصوص موارد و مسایل دستگاههای اداری، دولتی و شرکتهای خدمات رسان به این سایت خبری رسیده است.

برخی از این مسایل در مورد یک تا دو نفر اتفاق افتاده و طبیعتا قابلیت رسانه ای شدن ندارند و در برخی دیگر، مشکلات و مسایل به وجود آمده بخش زیادی از مردم را در بر می گیرد.

اما در خصوص یکی از پیامهایی که به دست ما رسیده، مورد عجیبی در مرکز تعویض پلاک یاسوج اتفاق افتاده است که هر چند موضوع مربوط به یک فرد (و احتمالا یک تا دونفر دیگر) می شود اما بسیار عجیب است.

متن پیامی که به دست ما رسیده است به شرح زیر است:

با سلام با توجه به اینکه حدود سه سال می باشد ماشین را تعویض پلاک کرده ام و کارت ماشین توسط تعویض پلاک یاسوج برام صادر نشده که بنده هر چه پیگیری میکنم تعویض پلاک یاسوج جوابگو نیستند و بخاطر نداشتن مدارک مدام توسط پلیس جریمه یا میخواد با التماس رد بشویم از شما خواهش میکنم انعکاس دهید تا بلکه گوش شنوایی در اداره تعویض پلاک یاسوج پیدا شده و جوابگو باشند. 

گفتنی است معمولا صدور کارت پس از 20 روز به نشانی اعلام شده فرد متقاضی ارسال می شود اما در این مورد خاص، بیش از سه سال از زمان تعویض پلاک می گذرد و مشکل این شهروند حل نشده است.

مخاطبان عزیز سایت نیز می توانند مشکلات این مرکز را به شماره واتساپ 09217449326 ارسال کنند.

این سایت خبری آماده انتشار پاسخ مرکز تعویض پلاک یاسوج است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها