یادداشت
گفتگو و گزارش

مرگ ورزش کهگیلویه با یک تصمیم غیرکارشناسی/ واگذاری عجیب سالن ورزشی بانوان به هیئت کشتی

مرگ ورزش کهگیلویه با یک تصمیم غیرکارشناسی/ واگذاری عجیب سالن ورزشی بانوان به هیئت کشتی

افتونیوز - یادداشت مخاطبان

پس از انتشار مطلبی با عنوان «نیمه پنهان حواشی هیات های ورزشی استان افشا می شود/ لزوم ورود استاندار و درخواست از ورزشکاران و فعالان این حوزه در خصوص ارسال مطالب مرتبط با مشکلات و حواشی پیرامون ورزش استان، مطلبی در مورد تعطیلی ورزش بانوان، ناشنوایان، ورزشهای توپی و همگانی در شهرستان کهگیلویه به دست ما رسیده است که عینا منتشر می شود. انتشار این مطلب نظر خوانندگان و مخاطبان است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی باشد و حق پاسخگویی برای مسئولان ورزش استان و شهرستان کهگیلویه محفوظ است.

اداره ورزش جوانان استان سلام عرض ادب و احترام متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که به دلیل بی تدبیری مسئولان ورزش استان در خصوص تخصیص سرانه ورزشی حوزه ورزشکاران بانوان، ناشنوایان ،ورزش های توپی و همگانی و عدم توجه به کمبود اماکن ورزشی شهرستان و کمبود سرانه ورزشی بانوان شهرستان کهگیلویه تنها سالن اختصاصی بانوان به دلیل ........، جناح بازی سیاسی و نفوذ افرادی که در این شهرستان با مدیران ورزشی و سیاسی استان ارتباط دارند با تصمیم غیر کارشناسانه و غیر عقلانی مدیران ورزشی درحال واگذاری به هیئت کشتی شهرستان می باشد که خود دارای خانه کشتی مجهز به تمام امکانات ورزشی می باشد جهت فعالیت ورزشکاران کشتی گیر حال فریاد دادخواهی سر دادیم از مظلومیت کهگیلویه و ورزش این دیار و بانوان ورزشکاری که بی سر پناه می شوند.

عزیزان مجموعه ورزشی آزادی با توجه به موقعیت مکانی که در مرکز شهر قرار دارد تنها سالن امن و مطمئن برای ورزشکاران بانوان، ناشنویان و عموم مردم می باشد باتوجه به فاصله دو سالن ورزشی دیگر با شهر و نا امن بودن این اماکن ورزشی با این تصمیم عملا بانوان ورزشکار بی سر پناه می شوند.

هم چنین ورزشکاران ناشنوا که قشری از جامعه ما را تشکیل می دهند عملا هیچ مکان امن دیگری برای ورزش با توجه به فاصله اماکن دیگر با شهر ندارند.

وقتی یک ورزشی و متخصص در راس کار نباشد باید شاهد چنین تصمیمات غیر کارشناسانه ای خواهیم بود حال ابتدای کار مدیریتتان این را به شما میگوییم گر خیر نمیرسانی شر نرسان

آقای مدیرکل با کدوم کار کارشناسی سالنی که روزانه بالغ بر یکصد نفر مشغول به فعالیت ورزشی هستند و ورزشکاران و باشگاه های زیادی در این سالن مشغول فعالیت هستند هم چنین تیم های فوتسال سطح کشوری بانوان و آقایان تمریناتشان را در این مجموعه ورزشی برگزار می کنند و سالنی که دوسال پیش کف پوش آن را با هزینه سنگین عوض شده حالا به راحتی رو تمام موارد ذکر چشم پوشی کرده و به راحتی در اختیار رشته ای قرار دهید که جمعیت یک باشگاه ورزشی توپی برابری میکند با تمامی علاقه مندان به این رشته حال آقایان تصمیم گیر این پایان اعتراض و دادخواهی ما نخواهد بود اگر در استان به نتیجه نرسیدیم تا وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

آقای استاندار ،نماینده محترم ولی فقیه،آقای نماینده محترم مجلس؛ ما شما را آگاه کردیم لطفا جلوگیری کنید از این تصمیم اشتباه و نادرست که سلامت روحی و روانی اجتماعی ی شهر را به خطر می‌اندازد.

در پایان تقدیر تشکر میکنیم از امام جمعه انقلابی ورزشی شهرمان حجت السلام و المسلمین دکتر وحدانی عزیز و بزرگوار که حضوری به ما وقت دادن صحبت هایمان را شنیدن و پیگیر بودن .

جمعی از ورزشکاران و باشگاه‌داران شهرستان کهگیلویه

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها