یادداشت
گفتگو و گزارش

همزمانی عجیب جلسه فرمانداری بویراحمد با تجمع 13 آبان!

همزمانی عجیب جلسه فرمانداری بویراحمد با تجمع 13 آبان!

تجمع روز 13 آبان در استان و شهر یاسوج در حالی روز پنجشنه برگزار می شود که فرمانداری بویراحمد دقیقا در همین ساعت نیز جلسه گذاشته است.

به گزارش افتونیوز، بر اساس دعوتنامه ای که برای خبرنگاران ارسال شده است جلسه ستاد کرونای شهرستان بویراحمد ساعت 10 روز 13 آبان برگزار می شود و این در حالی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمان تجمع مناسبتی 13 آبان را نیز ساعت 10 صبح اعلام کرده است.

به صورت معمول، در این روز و در ساعت تجمع مناسبتی ادارات و نهادهای دولتی، هیچ جلسه ای برگزار نمی کردند و به ساعت دیگری از روز موکول می کردند ولی مشخص نیست فرمانداری بویراحمد چرا در دقیقا در همان ساعت اعلام شده برای تجمع ، جلسه ای را ترتیب داده که برخی از مدیران نیز ملزم به حضور در این جلسه هستند.

هر سال راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور برگزار می شد و در دوسال گذشته این راهپیمایی به دلیل شرایط بیماری برگزار نشده بود و امسال نیز فقط تجمع در نقاط مشخص شده استان انجام می شود.

📌دعوتنامه خبرنگاران محترم باسلام احتراما جلسه۸۴ ستادکرونای شهرستان بوبراحمد فردا پنجشنبه ۱۳ ابان ساعت۱۰ صبح در سالن جلسات فرمانداری برگزار میگردد . 📎حضور سبزتان را گرامی میداریم.

  بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان: ⭕️ مراسم یوم‌الله ۱۳آبان در کهگیلویه و بویراحمد به صورت اجتماع مردمی برگزار می‌شود. روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: 🔹مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مرکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان به صورت تجمع مردمی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد. 🔹در شهر یاسوج این اجتماع ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳آبان ۱۴۰۰ در بلوار جمهوری اسلامی، جنب حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) برگزار خواهد شد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها