یادداشت
گفتگو و گزارش

انتصاب یک اصول‌گرا در دانشگاه آزاد یاسوج و سکوت مدیران اعتدالی!

انتصاب یک اصول‌گرا در دانشگاه آزاد یاسوج و سکوت مدیران اعتدالی!

این روزها خبر از تغییر ریاست دانشگاه ازاد یاسوج به گوش می رسد. دانشگاهی که یکی از تاثیر گذارترین دستگاههای است که می تواند با وجود حضور دانشجویان فعال سیاسی در این دانشگاه در انتخابات مختلف بسیارتا تاثیرگذارباشد. دانشگاهی که ریاست فعلی این دانشگاه نماد واقعی یک اصلاح طلب است وتمام قد حامی اصلاحات بوده و همیشه به اصلاح طلب بودن خودش افتخار کرده و این خبر نگرانی‌های زیادی را برای دانشحویان این دانشگاه به وجود اورده است.

این اتفاق در این روزها بسیار نگران کننده است زیرا این تغییرات می تواند باعث دلسردی جوانان فعال سیاسی اصلاح طلب در استان شود آن هم در زمانی که به روزهای حساس انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می‌شویم و چنین تغییراتی با سکوت مدیران دولت دراستان می تواند پاشنه آشیل دیگری در عملکرد این دولت باشد و شاید سبب ریزش آرای دکتر روحانی در استان شود ما از یاد نبرده‌ایم برخوردهای که یاران دولت دکتر احمدی نژاد در آن هشت سال در استان با همفکران اصلاح طلب داشته‌اند ما هیچ وقت از یاد نخواهیم برد به کما بردن اصلاحات در استان توسط یاران دکتراحمدی نژاد را. ما می‌دانستیم که اعتدال آن دولتی نیست که بتواند حامی اصلاحات باشد و منتظر روزنه‌ی امید از سوی اعتدال نبودیم ما به خاطر نه گفتن به جریان مقابل در کنار روش نوپای اعتدالی ایستادیم ولی نباید فراموش شود که در پیروزی اعتدال، اصلاحات نقش اساسی داشت و امروز شاهد هستیم که مدیر احمدی نژاد در سکوت مدیرانی اعتدالی دنبال نشستن بر صندلی دانشگاه آزاد است مدیری که نه از لحاظ تفکرسیاسی نه از لحاظ علمی شایسته چنین صندلی نیست مدیری که از یاد نبرده‌ایم کلاس های درس بالای 70نفری ایشان در دانشگاه آزاد یاسوج چه ضربه های جبران ناپذیری را به دانشجویان زد.

سکوت مدیران اعتدالی چه دلیلی دارد آیا آنها حامی یاران دیروز احمدی نژاد هستند؟ البته می دانیم اکثر مدیران امروزی دولت اصلاح طلب نیستند یا درجه 4 هم محسوب می شوند یا اهل زد و بند هستند و سکوت استاندار محترم اعتدالی استان باعث آزار اصلاحات در استان شده.است. استانداری که نیم نگاهی به جوانان اصلاح طلب استان نداشته است. استانداری که به عنوان نماینده ارشد دولت در مقابل چنین انتصاب‌های روزه سکوت گرفته است باید آگاه باشد که با چنین انتصابهای باید مواظب سبد رای دکتر روحانی باشد. جناب دکتر خادمی فرصت کافی برای مطالعه تحقیق و شناسایی چهره‌های کم توان و غیرهمسو با دولت داشته است و به عنوان یک دوست نه به عنوان یک مخالف منتظر واکنش شما هستم.

(هی نگو فردا که فرداها گذشت / تا به کلی نگذرد ایام گشت )

*عضو حزب کارگزاران سازندگی استان

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ‌m h 1395/11/17 20:13:20

    ارمین محمودی یک افراطی ب تمام عیاره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها