یادداشت
گفتگو و گزارش

تاجگردون در تهران دقیقا چه می‌کند؟!

تاجگردون در تهران دقیقا چه می‌کند؟!

چند شب پیش در شبکه دنا سخن هایی از زبان نماینده محترم گچساران و باشت پخش شد که برای یک لحظه گمان کردم نماینده تهران و یا شیراز در گفتگوی ویژه خبری در حال سخن گفتن است اما نه آنجا شبکه ملی بود و نه آن نماینده، نماینده گچساران و باشت!

اما جناب آقای نماینده آنجایی که مجری برنامه گفت چرا شما کم تر در حوزه انتخابیه خود حضور دارید شما گفتید من نماینده مردم در مجلس هستم و نه نماینده دولت! هیچ کس منکر جایگاه شما در تهران نبوده و نخواهد بود اما چرا در ایام انتخابات این سخنان را نگفتید؟ چرا آن موقع حواستان نبود تا آن همه وعده انتخاباتی ندهید؟ شما، دیشب عوام فریبی میکردید یا در ایام انتخابات؟

شما که میدانید نماینده دولت در استان استاندار محترم است پس چرا مدام بدنبال این مدیر و آن مدیر مخصوصا مدیران اهل بویراحمد بزرگ هستید؟

اگر شما نماینده مردم در مجلس هستید پس چرا خط قرمز شما اقوام تان هست که حتی همان استاندار هم نباید برای جابجایی آنها اقدامی بکند؟

چرا مدام در وزارتخانه ها بدنبال مدیرانی هستید که در مقابل خواسته های نابجای شما ایستاده اند؟ شما در رابطه با نماینده مردم بودنتان چه کردید؟ جناب آقای نماینده مردم در تهران، آیا تغییر نام استان نیز جز وظایف نمایندگان است؟ گمان نمیکنید در اعمال شما و گفتارتان تناقضات بسیاری وجود دارد؟ گمان نمیکنید آن سخن شما در رابطه با گفتن وظایف نمایندگی فقط توهین به شعور مردم است؟ دیگر همه میدانند که شما برای فرار از ناکارامدی تان پشت آن چند کلمه پنهان شده اید؟

شما که این همه از وظایف نمایندگی باخبرید پس چرا در افتتاح پروژه ها که هیچ نقشی در آن نداشتید آنگونه ژست کننده کار را میگرفتید؟

گویا همه مسایل فقط در حافظه کوتاه مدت شما ثبت میگردد؟

جهت اطلاع شما باید عرض بکنم که با این نوع نگرش؛ شما باید در انتخابات تهران شرکت میکردید نه در گچساران؛ البته در تهران باید رنگ و بوی سیاسی افراد مشخص باشد پس در تهران کسی کاری به کار شما ندارد؛ اما در گچساران عملکرد شما با میزان جوان بیکار گچسارانی محاسبه میشود که متاسفانه اینجا هم وضعیت خوبی ندارید. هنوز در منطقه محروم ما آرزوهای بزرگ مردم سرزمینمان داشتن آب و سالم و گاز است در حالی که در تهران این دو خواسته نیازهای اولیه آنهاست.

شما گفتید که متاسفانه جوانان ما لیسانس میگیرند و فقط بدنبال کار دولتی هستند آیا گمان نمیکنید که در قلعه شما دیگر غیر کارمند پیدا نمیشود؟ آیا شما به آنها هم توصیه کردید که کشاورزی بکنند؟ صداقت یکی از ارکان اخلاق است آقای نماینده مردم در تهران.

مطمئنا اگر مردم حوزه انتخابیه شما میدانستند که شما عقیده تان اینگونه است امروز دیگر نمی توانستید بدنبال مدیران غیر همسو با خودتان در وزارتخانه ها وای وای بکنید!

بهتر بود بجای ذکر آن کلمات در شبکه دنا، با شجاعت از مردم حوزه انتخابیه تان، بخاطر عدم تحقق وعده های انتخاباتی عذر خواهی میکردید.

آقای نماینده مردم در مجلس، چرا آن چهار مدیر شما که اتفاقا همگی باشتی هستند نماینده دولت در امور مربوطه نیستند و مدام برایتان هورا میکشند و گل بدست به پیشواز نماینده تهران نشین میروند.

چرا شما تاکنون به مدیرانتان برای عدم انجام وظایف محوله دولت تذکری ندادید؟ مگر شما ادعا نمیکنید که قانون گذار مملکت هستید؟

شما در کل دوره حضورتان در مجلس کارهایی را به نام خود ثبت کردید که کار دولت بود و پیگیریش با شخصی دیگر بود.

شما حتی زیرگذر گچساران را به نام خود تمام کردید در حالی که شما بر روی سفر آماده نشستید وتلاش های فراوان قبل از شما را عملا به هیچ تبدیل کردید.

چگونه دیشب خود را نماینده مردم در تهران معرفی میکنید اما حتی مجهز شدن یک پارک در گچساران به اینترنت، آنهمه شانتاژ خبری براه انداختید؟ راستی اینترنت همان پارک قطع گردیده لطفا برای انجام وظایف نمایندگی به مسوولان نامه ای مرقوم فرمایید تا دوباره وصل شود.

شما برای انجام وظایف نمایندگی تان کدام وزیر را برای عدم رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه تان، استیضاح کردید؟ مگر غیراز این بود که وزیر را بخاطر جابجایی عزیز در دانه هایتان تهدید و یا استیضاح میشد؟ اگرچه هیچ کاری پیش نبردید.

قرارتان این بود که چند کارخانه به گچساران بیاورید یا تحصیل کرده گان را به گرفتن بیل به دست موعظه کنید؟ در همان حوزه کشاورزی که بیل نسخه پیچیده شده برای حل بیکاری از جانب شما بود چه کردید؟ شاید بهتر باشد خودتان ابتدا یک بیل در دست فرزندتان بگذارید تا مردم باورشان بشود که شما از روی دلسوزی سخن گفتید. متاسفانه در قلعه مورد نظر دیگر کسی نمانده که بیل دستش بگیرد زیرا اکنون بجای بیل، یک میز لذیذ دستشان است و مرتب با بیل، کامنت، بار فرغون اعیانی مطالب شما میکنند و به به و چه چه میکنند.

خودتان یک بیل به زمین بزنید ما تراکتور میشویم این بازی ها تاریخ انقضایشان همان دیشب تمام شد.

آقای نماینده مردم در تهران بهتراست این خلعت جذب بدن شده را بیرون بیاورید و به همان امور شلن شیمبویی خود برسید تا مردم خیالشان راحت شود و خود امید را به زندگی شان بازگردانند.

کاخ نشینی در تهران هیچ گاه عاقبت خوبی نداشت، پس به میان مردم بیایید و از مردم دفاع کنید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 14 نظر

  • 1 ناشناس 1395/11/19 23:12:28

    ایشون در شمال تهران یک کاخ دارد خیلی مجلل تر از کاخ شاه طاغوت .........ه.

    پاسخ
  • 2 همشهری 1395/11/19 1:31:37

    سلام بسیا ربه موقع اما متاسفانه کم عمق به این فاجعه پرداختی برادر عزیز لایه های کثیف قدرت اینگونه آدمها متا سفانه خیلی کسترده شده اما درود که امید را هنوز در درون خود نکشته ای قضیه از بویر احمد و باشت فراتره گندشون سراسر ایران رو گرفته

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1395/11/18 22:36:6

    این همه ماشین آلات راهسازی که دراختیارپیمانکار راهسازیست مال کیست . گوهرگانی تاچندسال پیش حتی یک تراکتورهم نداشت . غیرازاینکه همه اش مال حاج غلامرضاست .چقدرمردم بدبخت وزودباور هستند. تاکی این مردم باید فریب دروغگویی این آقای چندچهره رابخورند تورا به خدای بزرگ قسمتان میدم ازین به بعد  فریب نخورید وراه درست راانتخاب کنید. شادباشیدوموفق

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1395/11/18 20:31:55

    کاش قانون از کجا آورده ای را در مورد تاجگردون اجرا می کردند.

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1395/11/18 14:5:51

    ااحسنت. مداخله تاجگردون همه سطوح امور اجرایی را در نوردیده. مردم از مداخلات نابجای این فرد واقعا ناراحت هستند. شکاف منطقه ای و طایفه ای را دامن زده. دل مردم خون است و شرابط دارد به سمت بحران و منازعه پیش می رود...

    پاسخ
  • 6 عدالت 1395/11/18 13:39:22

    اي كاش هدايت خواه روزي مي امد .. تا نسل تاجكردون رو جمع ميكرد . 

    پاسخ
  • 7 باشتی 1395/11/18 10:54:42

    تاجگردون،چه چی چه،فقط شر شیت ایکنه،فقط قومل،فک فامیلل خودش ایبینه

    پاسخ
  • 8 مهدی،سادات 1395/11/18 9:8:52

    ای غلام رضا فقط،بزرگواری می شناخت،میگفت وقتی تهران اصولگراست،وبا دار دسته لاریجانی وجزء،رهروان ولایت،وقتی هم به پل خیرآباد که  میرسه میشه اصلاح طلب،راست می گفت تاجگردون یه آدم معامله گری هست

    پاسخ
  • 9 پاینده 1395/11/18 8:47:1

    درود بر تاجگردون،امیر کبیر ایران،واستان،تاجگردون خودش وخانوادش را فدای گچساران و استان کرده،،

    پاسخ
  • 10 بهنام 1395/11/18 8:41:33

    تاجگردون یک آدم نژاد پرست، ناسیونالیسمی هست که لنگش در ایران و خاور میانه وجود ندارد،تاجگردون فقط،فقط به فکر اقوام وفامیل های خودش،

    پاسخ
  • 11 ندا 1395/11/18 8:33:53

    اسم تاجگردون باید میزاشتن،غلام بلف،نه غلام رضا،

    پاسخ
  • 12 حسن،،رحیمی 1395/11/18 8:31:11

    درود برمحمدی،که حقیقت نوشت،تاجگردون فقط،نماینده باشتی ها ،تهرانی ها،شیرازی ها ست،هیچ کاری به جاهای دیگر حوزه انتخاباتیش ندارد،هیچ کاری برای دیل آرو،خود گچساران،وبقیه جاها نکرد،

    پاسخ
  • 13 حسین 1395/11/18 7:54:34

    خودت هم نفهمیدی چی گفتی ؛همه حرف تاجگردون رو فهمیدن غیره تو

    پاسخ
  • 14 ناخدا خورشید 1395/11/18 3:46:11

    دوست عزیز چرا منظورت رو مستقیم از قلعه ای ها بیان نمیکنی این همه از کنایه استفاده کردی!؟ اگه منظورت از قلعه ای ها خانواده های باشتی ها، کمایی ها، گرجی ها، تاجگردون ها و حبیبی هاست برو ببین چندین و چند جوون تحصیل کرده بیکار تو خونه هاشون هست مرد نا حسابی! چرا خدمات و قدرت برندینگ این آدم رو به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق بودجه رو اینقد راحت نادیده میگیری؟ چرا اینقد حافظه تاریخی خودت ضعیفه و به دو بانده شدن محور باشت- گچساران و ده ها طرح در دست اقدام و خدمت موثر اشاره نمی کنی؟ ! چرا اینقد تحلیل هات سطحی بوده؟! و صد چرایی دیگر...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها