یادداشت
گفتگو و گزارش

اعتراض به رتبه بندی معلمان در یاسوج / پس گردنی انشقاق برانگیز !

اعتراض به رتبه بندی معلمان در یاسوج /  پس گردنی انشقاق برانگیز !
به گزارش اَفتونیوز، در پی یک تجمع مسالمت‌آمیز در راستای اجرای رتبه بندی در مقابل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی شاهد دست به دست شدن یک اقدام غیر فرهنگی از سوی فردی بودیم. در حالی که فردی میکروفون با اعتراض به وضعیت رتبه‌بندی معلمان در حال سخنرانی بود، یکی دیگر از معلمان به متن سخنرانی وی اعتراض کرد که سبب درگیری شد. فرد معترض معتقد بود که این تجمع صنفی بوده و برای پیگیری حقوق معلمان و نباید آن را آلوده به مسائل سیاسی کرد، این درگیری سبب انشقاق و دو دسته گی معلمان شد. در همین حین فرد میکروفون به دست و فرد معترض باهم درگیر شدند و فیلم پس گردنی در فضای مجازی دست به دست شد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1400/8/21 9:42:35

    هر چه بگنندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک این هم از فرهنگیای ما که میخوان نسل اینده خوب تحویل جامعه بدن بابا شما خودتون ادب و ....هنوز بلد نیستین چطور میخواین به بچه های مردم تربیت یاد بدین یادی کنیم از معلمای قدیمی و علل الخصوص معلمای زمان شاه که واقعا دست مریزاد دارن ...

    پاسخ
  • 2 فرهنگی 1400/8/21 1:39:51

    هرچندازیک فرهنگی بعید بودولی مقصراین رفتاروپس گردنی فردی بودند که نسبت به متن سخنرانی به اون رویه برخورد وحاشیه سازی درست کردند ،.سیلی که مدشده بود ازاین به بعد ،پس گردنی هم به سیلی اضافه شد ،.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها