یادداشت
گفتگو و گزارش

در انتخاب مدیران از من خرده نگیرید/استخدام های پنج سال اخیر بررسی خواهد شد

در انتخاب مدیران از من خرده نگیرید/استخدام های پنج سال اخیر بررسی خواهد شد
اَفتونیوز _ (چهارشنبه روز بیستم آبان ماه ۱۴۰۰) نشست دوستانه فرزندان معزز شهدا با سید علی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش اَفتو نیوز سیدعلی احمدزاده استاندار گهگیلویه و بویراحمد اَفزود : ارتباطی بین شکل گیری این جلسه و مرگ آقای برازنده وجود ندارد و قبل از رخ دادن این حادثه ناگوار مرگ آقای برازیده در برنامه های ما بود به دلیل مشکلاتی به تاخیر افتاد‌. تشکیل این نشست ها وظیفه مدیریتی ما است و ادامه دار خواهد بود. تغییر نگرش به فرهنگ جهاد و شهادت وی اشاره کرد در کشور ما در چند سال اخیر نگاه به غرب به بهانه کیفیت بالا باعث تعطیلی کارخانجات و دستگاه های تولیدی ما شدند. ما به اروپا و غرب وابسته شدیم مجدد اروپا ما را تحریم کرد و ما ماندیم و دست خالی. ما کشور را از درون رها کردیم. ما هر کجا نگاهمان از درون کشور به سمت غرب رفت باختیم و هر کجا روی پای خودمان ایستادیم و به توان داخلی توجه کردیم موفق شدیم. هر کجا فرهنگ جهادی، دین و عقیده بود موفق شدیم. حالا ناچاریم به فرهنگ جهادی و شهادت برگردیم تا آینده از آن ما باشد‌. انتخاب مدیران انقلابی آنچه از دست رفته است را دوباره زنده خواهیم کرد. باید مدیری انتخاب کنیم که این نگرش را داشته باشد دوستان در انتخاب مدیر از من خرده نگیرید: زمانی نگرش جهادی نبود و نیروهای جهادی در گوشه و کنار بودند. فرزندان شهید آبدارچی بودند حالا از آبدارچی چگونه می توان مدیر کل انتخاب کرد. در ابتدا حداقل کاری که می توانبم انجام دهیم این است کسی را که خط و مشی فرهنگ جهادی و رشادت دارد را انتخاب کنیم. انتخاب مدیران و مشاوران از بین فرزندان معزز شهدا ما گاهی در انتخاب مدیر سهیم نیستیم و نقشی نداریم. نمایندگان هم قدرت و تمایل دارند ولی جابه جایی مدیران دارد شکل می گیرد. از استانداری و فرمانداری شروع کردیم. فرزندان شهید دارای صلاحیت به ما معرفی شده است. شما نیز در شناسایی این عزیزان به ما کمک کنید. حجم کار بالا است ولی این اتفاق خواهد افتاد و نگاه ما به ایثارگران ویژه خواهد بود. کمک به ارتقا علمی و جذب فرزندان معزز شهدا مقداری از بودجه سفر ریئس جمهور برای تاسیس کارخانه جات وابسته به بنیاد شهید اختصاص یافته و پس از شروع کار جذب نیرو صد در صد از خانواده شهدا خواهد بود، طبیعتا جایی که کار برای بنیاد شهید است باید از خانواده شهدا و ایثارگران استفاده شود. بررسی تمام استخدام های پنج سال اخیر وی در ادامه تصریح کرد : تمام استخدام های پنج سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم تا متخلفان را شناسایی کنیم و هر کسی تخلف کرده باید پاسخ دهد. مطمئن باشید ما از کسی گذشت نخواهیم کرد. متخلفان و آنان که حق دیگران را خورده اند حتما سر از آنجایی در می آورند که فکرش را نمی کردند. در روزهای اخیر فرزندان شهدا زیاد با من تماس گرفتند و مشکلاتشان را با من در میان گذاشته اند. می توان این قول را به شما بدهم تغییر دارد صورت می گیرد و حداقل تغییرات مدیریتی صورت می گیرد و خانواده شهدا و ایثارگران به حقوقشان خواهند رسید. مشکلات خانواده شهید برازیده را پیگیری کردیم و در حال حل آنها هستیم. خانواده و بچه هایش را حمایت خواهیم کرد.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1400/8/21 17:55:43

    به همه اقشار مردم توجه شود .شایسته سالاری انتخاب شود .به خانواده های شهدا هم توجه بیشتری شود .ولی طوری عمل نشود که به همه اقشار جامعه توجه شود .

    پاسخ
  • 2 بیکار اخراجی 1400/8/21 16:50:35

    جناب دکتر من سال۹۸بعد ۶سال سابقه اخراج شدم ایکاش یکی به من که کسی را ندارم بگه برگرد سر کار .البته تو خواب هم دیگه نمیبینم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها