یادداشت
گفتگو و گزارش

گزینه فرمانداری گچساران بازنشسته است؟!

گزینه فرمانداری گچساران بازنشسته است؟!

بر اساس شنیده های افتونیوز، گزینه فرمانداری گچساران بیش از 30 سال خدمت کرده است.

به گزارش افتونیوز، در روزهای گذشته، این سایت خبری از جدی ترین گزینه برای تصدی فرمانداری گچساران نام برده و مطلبی را منتشر کرد که پس از آن نظرات مختلفی پیرامون این خبر از طریق کامنت و پیام واتساپی و تماس تلفنی به تحریریه افتونیوز ارسال و ارایه شد.

بر همین اساس، خبرنگار افتونیوز در گچساران پیرامون آقای روانبخش دیهیم‌خوب تحقیقاتی انجام داد که به نتایج جالبی رسید. آقای دیهیم‌خوب از فرهنگیان شهرستان گچساران است که از نیروهای نزدیک سیدناصر حسینی نماینده گچساران و باشت در مجلس و همچنین از لیدرهای قدیمی سیدقدرت حسینی برادر نماینده کنونی گچساران بوده است.

وی دارای مدرک لیسانس و 30 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد و هم اکنون نیز به عنوان دبیر در مدارس گچساران مشغول خدمت است.

طبق قانون آموزش و پرورش، کسانی که سابقه خدمتی آنها بالاتر از 30 سال است به هیچ عنوان نمی توان از آنها در پست و مدیریت اداری استفاده شود و به دلیل کمبود نیرو، تنها می توانند به عنوان دبیر یا آموزگار فعالیت کنند و در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس و یا جانباز بودن می توانند 35 سال خدمت کنند.

پس وقتی یک نیرو در دستگاه متبوع خود طبق قانون نمی تواند مسئولیتی را عهده دار شود به طریق اولی در دیگر دستگاهها و سازمانها نیز این منع قانونی وجود دارد مگر آنکه اصرار نماینده و فشار بر استاندار بر این انتصاب، به دنبال پیدا کردن راههایی برای دور زدن قانون داشته باشند.

طبق تحقیقات خبرنگار ما در گچساران، آقای دیهیم نه مدرک کارشناسی ارشد دارد و نه جانباز جنگ تحمیلی است. البته گویا وی از سال گذشته مدارک و مستندات خود را برای اینکه جانباز شناخته شود را به کمیسیون های مربوطه ارایه داده است اما هیچ مدرکی دال بر مقطع تحصیلی بالاتر و یا جانباز بودن در آموزش و پرورش ندارد. حال مشخص نیست استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر چه اساسی آقای دیهیم که در آستانه بازنشستگی است را برای تصدی مسئولیت مهم فرمانداری گچساران معرفی کرده است.

این پایگاه خبری آماده انتشار توضیحات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه این انتصاب قریب الوقوع است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 ناشناس 1400/9/5 21:21:5

    اقایه دهیمی مردی خوش اخلاق ولایق برا شهر ما هست

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/9/3 13:11:57

    مدیر اگه پاکش نکردی پاکت ایکنم من ای شهر چون تمام حرفات برپایه طرفداری تاجگردیونه واصلا درست نیست

    پاسخ
  • 3 شفیعی 1400/9/3 6:59:28

    درررود آقای روانبخش دهیمی خوب انسان بسیار وارسته و متین و مردمی هستن در موضوع کاری ایشان مسئولیت پذیر وخلاق هستن امیدواریم که با انتخاب ایشان در پست فرمانداری خیلی از مشکلات شهر حل بشه

    پاسخ
  • 4 باوی 1400/9/2 20:51:8

    در جواب آن شخصی که نوشته (آخ و بخت شهری که ...) آخه بی سواد تو اگه سواد داشتی دو جمله که از نظر دستوری صحیح بود می نوشتی حیف نیست آدمای مثل شما بیان و اظهار نظر کنند راجع به شخر

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1400/9/2 13:58:25

    بالاخره بازنشسته است یا در آستانه بازنشستگی؟

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1400/9/2 13:0:6

    معلم باید سر کلاس درس باشه نه فرمانداری معلم باید درس بده نه دنبال سیاست و زدو بند باشه

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1400/9/2 12:58:5

    اخ و بخت شهری که این بخواد فرماندارش بشه این یارو اگه چیزی بودش مدیر یه مدرسه یا مهد کودک می شد

    پاسخ
  • 8 گچساران 1400/9/2 12:25:7

    شما بپا فشارت نیفته. با این حرفا نمیتونی مردم فریب بدی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها