یادداشت
گفتگو و گزارش

حواشی بیمه تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تمامی ندارد/ ضرر میلیاردی دانشگاه به کارمندان/ معاونی که قربانی حمایت از کارکنان شد+اسناد

حواشی بیمه تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تمامی ندارد/ ضرر میلیاردی دانشگاه به کارمندان/ معاونی که قربانی حمایت از کارکنان شد+اسناد

حواشی بیمه تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی ندارد و در جدیدترین مورد نیز مشخص شد که دانشگاه علوم پزشکی ضرر میلیاردی به کارکنان خود وارد کرده است.

به گزارش افتونیوز، همه کارکنان علوم پزشکی که بیمه تکمیلی درمان دارند و هزینه از آنها کسر می شود به صورت پیش فرض می دانند که قرارداد دانشگاه با بیمه طرف قرارداد تا پایان مهرماه معتبر است و بعد از آن به دلیل عدم برگزاری مناقصه و فرصت سوزی مسئولان این دانشگاه، عملا آبان ماه کارکنان این مجموعه دچار خلا بیمه تکمیلی هستند.

اما امسال در ادامه اتفاقات حاشیه دار بیمه تکمیلی درمان، در 12 آبان ماه مناقصه بیمه تکمیلی درمان دانشگاه برگزار و بیمه دی با قیمتی بالاتر از بیمه سینا به عنوان برنده مناقصه شناخته شد.

دانشگاه علوم پزشکی در تاریخ 18 آبان ماه!!! طی نامه ای به بیمه سینا اعلام می کند که قرارداد بیمه تکمیلی یک ماه دیگر تمدید می شود و این نامه در تاریخ 23 آبان و تنها هفت روز به پایان ماه در اتوماسیون اداری کارکنان قرار می گیرد.

در پایان ماه نیز از حقوق همه پرسنل دانشگاه که بیمه تکمیلی داشتند کسر شده و به حساب بیمه سینا واریز می شود. این در حالی است که کارکنان در این ماه تقریبا هیچ گونه هزینه درمانی نداشتند و منتظر قرارداد جدید دانشگاه با بیمه بودند اما در عین ناباوری و دریافت خدمت از سوی بیمه، از حقوق آنها پول کسر و به حساب بیمه واریز شد. به زبان ساده یعنی دانشگاه ضرر میلیاردی به کارکنان خود وارد کرده و سود بادآورده ای را نصیب بیمه می کند.

این در حالی است که خبرنگار ما مطلع شده است نامه تمدید قرارداد بیمه، روز اول آذر در کارتابل برخی از مدیران بارگذاری و اطلاع رسانی شده است(اسناد موجود است) و از طرفی بیمه طرف قرارداد نیز فقط یک دوازدهم از تعهداتی(اگر موردی وجود داشته باشد که احتمالا کسی نباشد) که در قرارداد با دانشگاه آورده شده را اعمال می کند. معنای این سخن آن است که اگر بیمه در طول یکسال برای هزینه دندانپزشکی 2 میلیون تومان تعهد دارد برای یک ماه تمدید شده فقط 166 هزارتومان را تقبل می کند.

همچنین از دانشگاه خبر می رسد که پس از انتشار نامه ای از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه مبنی بر نارضایتی از خدمات بیمه دی، این موضوع با عصبانیت شدید رئیس دانشگاه مواجه می شود و حکم معاون اجرایی این معاونت (رشیدپور) لغو می شود.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار ما و همچنین پیامها و کامنتهای ارسال شده برای سایت، موضوع نارضایتی از بیمه دی حرف مشترک بسیاری از کارکنان بهداشتی و درمانی سراسر استان بوده و این بیمه حتی از زیر بار جبران خسارت ناشی از آتش سوزی مربوط به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز شانه خالی کرده است که پرونده آن در محاکم قضایی در جریان است. کارکنان دانشگاه مطالبات زیادی از بیمه دارند که پس از مدت زمان زیادی که از آن می گذرد هنوز پرداخت نشده است.

گویا در دانشگاه علوم پزشکی پاداش صداقت و دفاع از بیت المال و حقوق نیروهای مدافع سلامت عزل و تهمت ناروای ناکارآمدی است.

پیشتر نیز خبرهایی مبنی بر تذکر و هشدار استاندار به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتشر شده بود که استاندار، یزدانپناه را از صدور احکام جدید و لغو ابلاغهای قبلی منع کرده اما رئیس علوم پزشکی با لغو ابلاغ رشیدپور معاون اجرایی معاونت بهداشتی عملا حرف استاندار را نادیده گرفته و احمدزاده را بی محل کرده است.

این سایت خبری آماده انتشار توضیحات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

خبرهای مرتبط:

شائبه‌های بیمه‌ تکمیلی در علوم پزشکی/ هزینه‌تراشی مدیران دانشگاه برای کارکنان/ آیا در مناقصه تخلف شد؟

اعلام نارضایتی دانشگاه علوم پزشکی استان از قرارداد با بیمه دی (+ سند)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 علی 1402/10/26 23:19:56

    دانشگاه وکارمندانی که الان دو ماهه بیمه ندارند به چه دردی میخوره واقعا نمی‌تونید توانایی ندارید نیاید پست نگیرید آقای دهبانی واقعا چه کار مفیدی برا دانشگاه انجام دادین؟

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/9/4 22:53:53

    اگر یه مسئول ارشد دستگاه اینهمه تخلف دارد کار حراست و بازرسی و تخلفات دانشگاه چیه یا بقول قدیمی ها حراست و بازرسی یعنی کشک

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1400/9/4 22:51:35

    اگر آقای رئیسی به شعارهاش در دوران انتخابات پایبند باشد در راستای فساد ستیزی. عدالت محوری باید آقای ................. محاکمه و توبیخ شود بخاطر سواستفاده از مقام و موقعیت اداری

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1400/9/4 22:42:20

    خانه از پای بست ویران است. خواجه در فکر نقش ایوان است. اگر این خبری که مدیر محترم رسانه زده صحت داشته باشه و مسئولی از مقام و موقعیت خود سواستفاده کنه و نهادهای مسول سکوت کنند خیانت به نظام و انقلاب و خون شهدا است

    پاسخ
  • 5 جان 1400/9/3 17:3:14

    خداوکیلی تو مناقصه مبلغ سینا خیلی کمتر بود چطور دی برنده مناقصه شد چرا الکی یک ماه پول ازما کم شد وبه حساب سینا واریزشد برا سکوت خوشنودی بیمه سینا عجب شما بدین دنباله، های روحانی

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1400/9/3 13:4:7

    تا زمانیکه مسئولین توسط نیروهای سیاسی معرفی و انتخاب و انتصاب می شوند و نیروهای نظارتی دانشگاه توسط رئیس دانشگاه انتخاب میشوند ریس هرکاری دلش بخواد انحام میده و نشر در رسانه ها بقولا پوس پیاز منش نی معمولا وقتی خبری با مستندات در رسانه ها مه چشم و گوش افکار عمومی هستند منتشر میشه باید نهادهای نظارتی د امنیتی به موضوع ورود کنند ولی در کشور ما اینجوری نیست .

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1400/9/3 10:24:44

    خدا خیرتون بده اینقد که کارکنان از بیمه طلب داشتن هرچه به علوم پزشکی و بیمه مراجعه میکردیم هیچکس جواب گو نبود ،دانشکاه میگفت پول دادیم به بیمه ،بیمه میگفت دانشگاه پول نداده بهمون و این روند همینطور ادامه دارد...ممنون از افتو نیوز

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها