یادداشت
گفتگو و گزارش

فرود «تیر برق» در فرودگاه دهدشت!

فرود «تیر برق» در فرودگاه دهدشت!

 این رسانه شاید تنها رسانه ای بود که در روز به ظاهر کلنگ زنی باند اضطراری فرودگاه دهدشت در چنگلوا آن کلنگ را یک کلنگ بی سرانجام خواند و نوشت که اراده ای برای پیگیری و اجرای این طرح ها وجود ندارد .

همان زمان برخی افراد به کانال تحلیلی و خبری گلبونگ معترض شدند که این رسانه با پیشرفت و توسعه مخالف است در حالی که هیج کس با توسعه عمرانی و احداث فرودگاه و مواردی از این دست نه تنها مخالفتی ندارد که قویا حمایت میشود.

حالا بعد از گذشت چند سال از آن کلنگ زدن بر پیکر زمین های کشاورزی شهرستان، نه تنها باند فرودگاهی ساخته نشد که یک " پد بالگرد" ساده نیز نصیب این منطقه نشد و در خبرها آمده است که قرار است از وسط این فرودگاه فرضی و بین المللی ستون های انتقال برق عبور داده شود.

تاکنون جز اینکه سیدمحمد موحد در این رابطه صحبت کرده و گفته بود حاضر نیست پروژه ای که قرار نیست به سرانجام برسد بی جهت به آن اعتباری تخصیص داده شود، حتی اداره برق شهرستان نیز در رابطه با عبور برق از باند فرودگاه بی اطلاعی کرده است.

فرودگاه و یا سایر طرح های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد بی سرانجام هستند چون اراده ای برای پیگیری آنها وجود ندارد و این عدم اراده دلیلی بر عدم نیاز ضروری به وجود آنها نیست بلکه عجز مفرط مسئولان استان در پیگیری و مطالبه گری از بالاست. همچنین این سوال وجود دارد آیا فرودگاه نیاز کهگیلویه نیست و یا چون در ظاهر این باند روزی ممکن بود به عنوان میراث رقیب موحد نام برده شود قید آن زده می شد!؟

منبع: کانال تحلیلی خبری گلبونگ https://t.me/golbongnews/1338

🔸 گلبونگ در اینستاگرام https://instagram.com/golbongnews?igshid=12q1qfs5i0jv5

🔻 گلبونگ در واتساپ https://chat.whatsapp.com/IQ7ArUslzY34gjzPewrutx

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها