یادداشت
گفتگو و گزارش

پیامهای تسلیت مسئولان و شخصیت‌ها به مناسبت درگذشت خبرنگار و فرهنگی برجسته استان

پیامهای تسلیت مسئولان و شخصیت‌ها به مناسبت درگذشت خبرنگار و فرهنگی برجسته استان

در پی درگذشت «سیدحمدالله خواهش نیک» خبرنگار و فرهنگی برجسته استان برخی از مسئولان و شخصیت ها پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش افتونیوز، پیام تسلیتهایی که به دست افتونیوز رسیده است در پی می آید:

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت مرحوم سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و فرهنگی برجسته استانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مصیبت جانسوز درگذشت فرهنگی برجسته و خبرنگار مردمی مرحوم سید حمدالله خواهش نیک موجب تاثر آحاد مردم به ویژه اجتماعات نخبگانی استان شد. فقدان چنین انسان وارسته و متعهدی ضایعه ای بزرگ برای عرصه فرهنگ و رسانه استان است. بنیاد نخبگان استان به نمایندگی از جامعه علمی و نخبگانی استان کهگیلویه و بویراحمد رحلت غمبار ایشان را به همه مردم استان و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت می گوید. از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبر مسالت می‌نماییم.

سید حمداله اکوانی رئیس بنیاد نخبگان استان

*******************************************************

"انا لله و انا الیه راجعون "

هنوز داغ عروج صاحب صدای ماندگار ،" فاضل فرهی" بر دلها مانده بود که ناگاه عزیزی دیگر از اهالی خبر شبکه دنا ، معلم مردمی و خبرنگار متعهد "سید حمدالله خواهش نیک " در عروجی نابهنگام ، دلها را محزون و داغدار ساخت. اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده و بستگان و سادات معظم امامزاده علی ، مدیر کل و همکاران شبکه دنا و نیز مدیر کل و فرهنگیان شریف اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می کنم.

یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری

******************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم « و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون» خبر تلخ و تاسف بار درگذشت همکار محبوب و مردمی، زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، که عمری را در مسیر خدمت به مردم، و اعتلای فرهنگ و رسانه در خطه شریف کهگیلویه و بویراحمد سپری نمود، موجب تاثر و تاسف بسیار  شد. این مصیبت اندوهناک را به خانواده معزز و گرامی آن مرحوم ، سادات معظم منطقه، خاصه سادات امام زاده علی علیه السلام ،اهالی فرهنگ و رسانه ، همکاران ایشان در اداره کل آموزش و پرورش استان و خانواده بزرگ رسانه ملی تسلیت عرض می نمایم . از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان عزیز ایشان خواستارم.

امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

**************************************************

*وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.* *الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ* در کمال تا‌سف و تاثر و با قلبی آکنده از حزن و ماتم ، عروج ملکوتی زائر الرضا (ع) ، دردانه فرزانه، سفیر محبت و دوستی و بزرگمرد میدان خدمت و ایثار *استادسید حمدالله خواهش نیک(رضوان الله تعالی علیه)* معاون لایق ، باکفایت و خدوم سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان را به آحاد جامعه رشید و فهیم استان ، فرهنگیان فرهیخته و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . زنده یاد مردی بزرگ از سلاله پاک سادات امامزاده علی بود که چون خورشیدی مشعشع در آسمان علم و ادب و رسانه استان درخشید . آموزش و پرورش استان با وجود او معطر و خوشرنگ بود. همه از او درس می آموختند. سرفصل درسهایش متعدد ، زیبا ، شیرین و سازنده بود. ادب و نزاکت ، درستکاری و صداقت ، تخصص و مهارت ، شخصیت و اصالت ، پشتکار و استقامت ، فروتنی و متانت ، دوستی و رفاقت ، امانتداری و صیانت ، خداجویی و عدالت ، گذشت و معرفت ، ایثار و شرافت تنها گزیده ای از درسهای او بود . او نماد نامیرای فرهنگ سازمانی ، مروج ناب رفتار سازمانی و مایه عزت و اعتبار نهاد مقدس تعلیم و تربیت استان بود. مهربانیش از جنس فرزانگی بود و فرزانگیهایش نه تنها بر پایه هوش و ذکاوت و علم و خرد و اخلاق ، که بهره از معنویت اجداد امجاد و طاهرینش داشت. عطر وجودش آرامش بخش و کلامش نغز و گره گشا بود. عزم و همت مردانه داشت و با هوش و سخت کوش و پرجنب و جوش بود. اینک او بر سفره ائمه هدی(ع) میهمان است و چشم به رحمت و مغفرت خداوند متعال دارد. اینجانب با قلبی محزون و چشمی گریان ، مصیبت بزرگ عروج ملکوتی *زنده یاد استاد فرهیخته و والا مقام ، سید حمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)* را به خانواده مکرم و داغدار، اعزه بزرگوار، اقوام ، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگیان استان و خانواده بزرگ سواد آموزی و اصحاب رسانه صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش ، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم. سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران روحش شاد و یادش تا ابد گرامی

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

*****************************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانگداز رحلت فرهنگی فرهیخته و خبرنگار صادق و مدیر خدوم و دلسوز مردم زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک رحمت الله علیه تمام خانواده های سادات امام زاده علی علیه‌السلام و جامعه فرهنگی استان و اصحاب رسانه را در ماتمی دلخراش فرو برده است این مصیبت بزرگ را به خانواده محترمشان و جمیع بستگان و نزدیکان نسبی‌ و سببی و قاطبه مردم شریف استان تسليت عرض می کنم امیدوارم خداوند مهربان ایشان را در جوار رحمت خاصه اش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید والسلام علیکم و رحمت الله

سید علی محمد بزرگواری

*****************************************************

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ “الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”

خبر تلخ و دردناک درگذشت انسانی خوشنام و اخلاق‌مدار، شخصیتی نجیب و مردم‌دار، فرهنگی دلسوز و فداکار، مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش‌نیک، مجری و گزارشگر خوش‌بیان و متعهد صدا و سیمای استان که هیچ‌گاه یاد و نامش از ذهن و دل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نخواهد شد، باعث تأسف و تأثر فراوان گردید

همو که نقش زیبای معلمی را به زیبایی ادا کرد، هنرمندانه درجایگاه‌های مختلف اداری خدمت کرد و فریاد رسایش زیرپوست شهر در گزارشات خاص و اثرگذار، راهگشا و مشکل گشایش مردم بود و آگاه معلمی که در آشفته بازار دنیا جز به جاده انصاف نرفت واعتدال در امور ورعایت اخلاق درلایه‌های گونه گون زندگی فردی و اداری‌اش نمایان بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این ضایعه‌ی جانکاه و جانگداز را محضر سادات جلیل‌القدر امامزاده علی(ع)، فرهنگیان، هنرمندان استان و جمیع منسوبین، آشنایان و همکاران محترم آن زائرالرضای عزیز بخصوص خانواده‌های گرامی و ارزشمند خواهش‌نیک و داور پناه تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند سبحان برای آن عزیز به معبود پیوسته، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و برای بازماندگان معزز صبری جمیل و اجری جزیل مسألت می‌نمایم.

مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

*********************************************************** بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحمت و رضوان خدا بر فرهنگی عزیز، و عزیز شناخته شده استان آقای سید حمدالله خواهش نیک، سید بزرگواری که مردم عزیز استانمان او رو به خوبی میشناختند با بیان او با گزارشهای او با خبرهای او آشنا بودند با ادب و متانت او در گزارشگریش آشنا بودند با صبغه فرهنگی گزارشهایش کاملا آشنا بودند. وقتی که در برابرشون قرار میگرفت احساس میکردند اینک اگر گزارشی داده میشود در غایت متانت و درستی و حاکی از یک آسیب شناسی فرهنگی در جامعه است. خدایش او را رحمت کند. انسان مسئولیت شناسی که که اگر به او پستی واگذار می شد به خوبی آن را انجام میداد در صدا و سیما و این جایگاهی که اخیرا حضور داشت یعنی مسئولیت نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش من خود شاهدم که به خوبی تلاش میکرد و جدی بود پای کار می ایستاد و تا هدف مسئله رو دنبال میکرد ادب و متانت حضور او، روی خوش او چیزی بود که همه دوستانش به او اعتراف داشتند واقعا جای تاسف داشت که در این سن جوانی از میان ماها برود و داغ فوت او بر دل عزیزانش بستگانش و دوستانش بماند، اما امیدوارم که خدای متعال او را بر سر سفره اجدادش سر سفره کرامت و رحمت و نور مهمان کند خدای متعال هر انچه از رفتار نیک و شایسته انجام داد برای او نوری در مسیر برزخ و قیامت قرار دهد انشاء الله، مخصوصا تسلیت عرض میکنم به خانواده مکرم ایشان به فرزندان ایشان به بستگان دور نزدیک ایشان به سادات بزرگوار امام زاده علی(ع) که به شدت حساسیت داشت تا مراسم مربوط به سادات بزرگوار با آبرومندی برگزار شود، و به خصوص و به ویژه به فرزند عزیز ایشان که دوست داشت شیوه پدر را در حیات و زندگیش جاری بکند به ایشان تسلیت عرض میکنم و توصیه میکنم به ایشان و همه فرزندان ایشان که همه خوبیهای او را به عنوان یک الگو در زندگی قرار بدهید، و انشاء الله به او عمل کنید. خداوند متعال به صبری که میکنید اجر بدهد بردباری نیکوی همه شما در میزان لطف الهی بی شک بی پاسخ نخواهد بود و بهترین اجرها را خواهد داشت التماس دعا خداحافظ.

سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری

**********************************************************
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها