یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش هنرمند مشهور هم‌استانی به انتشار حقوق نجومی/ آه سیاه «حسن غفاری»/ انتقاد از بی‌توجهی مدیران استانی به هنرمندان

واکنش هنرمند مشهور هم‌استانی به انتشار حقوق نجومی/ آه سیاه «حسن غفاری»/ انتقاد از بی‌توجهی مدیران استانی به هنرمندان
پس از انتشار فیش حقوق نجومی 85 میلیون تومانی یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حسن غفاری هنرمند مطرح هم استانی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به این حقوق نجومی واکنش نشان داد. به گزارش افتونیوز، متن واکنش این هنرمند و عکاس مشهور هم استانی در پی می آید:

دخل و خرجمان با هم نمی‌خواند، از حساب و کتاب ریالی ته جیب گرفته تا منبرهای قال .... و اشارات مذهبی و در آخر آمد و شد و نشست و برخاست‌های اجتماعی.

برای امثال چون منی که عمری را با اندوخته شخصی بدون حق بازنشستگی به فرهنگ اجتماعی و محیط زیستی مشغول بوده‌اند و در این چند سال نکبت تورم و آمدن کرونا تن به قناعت کمترین‌های حداقل زیستن داده، دیدن و خواندن این تیترها پیش از آنکه به متن برسد ناخواسته آه سیاهی را برمی‌کشاند که چگونه در این چند دهه آهسته آهسته غرق در فریبی حقیقی و حق به‌جانب شده‌ایم.

مانده‌ام که با کدام دلخوشی و امید بقیه عمر را به روش و منش گذشته ادامه دهم وقتی که یک سال و نیم از در اتاق بلند پایه‌ترین مرد دولتی استان کهگیلویه‌وبویراحمد، استاندار وقت تا مدیران ارشد و کارشناسان بنیاد مسکن، امور اراضی، منابع طبیعی و... نتوانستم در روستای پدری مجوزی برای ساختن خانه تهیه کنم.

وقتی که جواب نگرفته با پیشنهاد و طرح های فرهنگی از ساختمان‌های میراث‌فرهنگی و اداره ارشاد به تکرار خارج می‌شوی، وقتی که نامه و خواسته‌های اجتماعیت بی جواب می‌ماند و روزانه شاهد کل کل رسانه‌ای مدیران قبل و اکنون هستی درمی‌یابی که در جنگ آشکار و پنهان شخصیت های حزبی، محدوده‌ای قابل احترام و مشترک به اسم فرهنگ وهنر، آینده و محیط زیست وجود ندارد.

حال چگونه می‌توان این تیتر ها را ندید و آن آه سیاه را فرو خورد و بر اراده‌ات خللی وارد نشود.

نتیجه بی‌عدالتی اجتماعی و نادیده گرفتن فرهنگ و هنر را می‌توان در درگیری و اسلحه کشی‌های خیابانی و بی‌تفاوتی جماعت اهل فرهنگ، هنر و محیط زیست به‌ خوبی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد دید.

منبع: صفحه اینستاگرامی حسن غفاری

 
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 غیرهنرمن‌ 1400/10/5 1:55:17

    جناب غفاری شما همان کسی بودید که در همه گروه‌های فضای مجازی تمام تلاشتون کردین که یک هنرمند مدیرکل ارشاد شود و بفیه گزینه های به اصطلاح غیر هنرمند تخریب میکردیم یادتان هست ؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها