یادداشت
گفتگو و گزارش

قطع آب هلال احمر استان توسط آبفا / امداد برای هلال احمر بفرستید!

قطع آب هلال احمر استان توسط آبفا / امداد برای هلال احمر بفرستید!

در تماسی که برخی از کارکنان سازمان هلال احمر استان با این پایگاه خبری داشته اند خبر از قطع آب این دستگاه اداری به دلیل بدهکاری توسط اداره آبفای استان داده اند.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، گفته می شود این اقدام در پی بدهکاری و عدم پرداخت آن توسط این سازمان در دو سال گذشته است که سبب بدهکاری مبلغی بیش از ۲ میلیارد ریال (دویست میلیون تومان) شده است و با وجود تذکر چندین باره آبفا و فرصت مجدد به جهت امدادی بودن این دستگاه اما هیچ اقدامی در رفع و پرداخت بدهکاری صورت نگرفت.

از جمله وظایف سازمان هلال احمر کمک و امداد در مواقع بحران است و اینک مشخص نیست این بحران پیش آمده برای خود سازمان باید توسط چه نهادی رفع شود.

مدیران دستگاه های استان در حالی که اولویت خود را به گزارش دهی های ساختگی در رسانه ها داده اند از اصل و ابتدایی ترین وظایف خود غافل شده اند و چنین موضوعات ساده جز نتیجه ضعف مدیریتی و مشغول بودن مدیران به لابی برای ابقا چیز دیگری نیست.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 داوطلب هلال احمر 1400/10/17 1:10:58

    ایی خبر را کسی داده که سواد خواندن و نوشتن نداره به خاطر نماینده بویراحمد و طایفه گرایی الان معاون همین جمعیت میباشد که قطعی آب هم زیر نظر حوزه خودش میباشد تا چه بر سر بویراحمد بیاید

    پاسخ
  • 2 عبدالله 1400/10/15 15:13:12

    آخ سی ایشا داسونیل ..تا زلزله بیا.باید زر آوار نداررنتو..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها