یادداشت
گفتگو و گزارش

چرایی عدم حضور استاندار در معارفه فرماندار کهگیلویه

چرایی عدم حضور استاندار در معارفه فرماندار کهگیلویه

اَفتونیوز - یکی از حاشیه های جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید کهگیلویه عدم حضور استاندار در این جلسه بود.

استاندار که تا پیش از این در معارفه همه فرمانداران جدید حضور داشت اما در جلسه معارفه عبدالعزیز موسوی حضور پیدا نکرد.

در این رابطه معاون سیاسی استاندار این موضوع را به سفر رئیس مجلس به استان ارتباط داد، سید جواد هاشمی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری کهگیلویه با اشاره به غیبت استاندار در این مراسم گفت: در آستانه سفر رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد استاندار در تهران حضور دارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن عذرخواهی از مردم گفت: دکتر قالیباف ظرف روزهای آینده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

اما در گوشه و کنار و منابع غیررسمی گفته می شود استاندار تحت فشار نماینده با انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه موافقت کرده و عدم حضور وی نشانه اعتراض و موضع وی نسبت به‌ این انتصاب است.

این در حالی است که در اخبار آمده است سفر رئیس مجلس به لامرد و مشهد لغو بنا به توصیه های پزشکی لغو شده است و وی با کسالت پیش آمده چگونه میخواهد به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند؟

بنظر می‌رسد، استاندار اگر قصد و نیتی مبنی بر حضور در جلسه معارفه داشت این نشست باید در طی روزهای آینده و با یکی دو روز تاخیر برگزار می شد تا وی نیز در جلسه حضور پیدا کند اما بنظر میرسد اراده بر نیامدن در این جلسه بوده است.

شاید هم استاندار، شهرستان کهگیلویه و مردم آن را را چندان قابل ندانسته و به اندازه شهرهای کوچک تر نیز برایش مهم نبوده که در مراسم معارفه بالاترین مقام شهرستانی حضور یابد!

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 سیدعلی راستگو 1400/10/22 19:47:42

    استانداران عموما شهرداران یاسوجند. یاسوجی های ...... براش دلبری می کنند ودهدشتی ها قهر می کنند استانداران هم معمولا دهدشت را نادیده می گیرند وبه یاسوج توجه می کنند

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/10/22 16:15:35

    موحد اینقد فشار میاره که حد نداره آخه دیگه دوره بعدی واسه آقای موحد نیست چرا اینقد داره فشار میاره من نمیدونم آقای موحد میخواد چه جواب خدا رو بده گه ۲۰سال تو مجلس هیچ کاری واسه کهگیلویه نکرده فقط اینو میذاره مدیر اونو برمیداره آخه نماینده اینقد ضعیف

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها