یادداشت
گفتگو و گزارش

درخواست «تاجگردون» از استاندار/ به موضوع آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران ورود کنید

درخواست «تاجگردون» از استاندار/ به موضوع آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران ورود کنید

نماینده پیشین گچساران و باشت در جدیدترین پست اینستاگرامی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته است به موضوع آزمون استخدامی پتروشمی گچساران ورود کند.

به گزارش افتونیوز، غلامرضا تاجگردون که در دوران حضور در مجلس تلاش گسترده و مضاعفی برای به سرانجام رساندن پتروشیمی گچساران انجام داد، اکنون پس از انتشار آگهی استخدام این مجموعه خواستار توجه و ورود استاندار به این موضوع شده است.

تاجگردون در اینستاگرام خود نوشته است:

جناب دکتر احمد زاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد خبر آزمون استخدام پتروشیمی گچساران خوشحال‌کننده بود. ابتدا خواهشمندم به فیلم منتشر شده سال ۹۰ از صدا و سیما ( پیوست) توجه کنید. در آن زمان مسئولین وقت و مردم مایوس و حتی بعضاً مانع اجراء بوده و پروژه با ۱۵ درصد پیشرفت در آن مقطع به چنین پیشرفتی رسیده است. آگهی اعلام شده برای استخدام برخلاف تمام توافقات و اصول منطقی استخدام‌های نقاط پیرامون است. عدم اولویت به نیروی بومی، حذف بانوان از رده های شغلی، عدم تعیین تکلیف نیروهای متخصص شاغل در پتروشیمی، کاهش شدید چارت استخدامی و .... امیدوارم به حل موضوع ورود کرده و نگذارید این بی‌توجهی پشیمانی آتی را به همراه داشته باشد.

تاجگردون هیچ گونه مسئولیت رسمی و اداری در استان ندارد اما با توجه به محبوبیت بالایی که در گچساران و باشت و حتی استان دارد، نسبت به بیشتر اتفاقات سیاسی و اجتماعی این حوزه و استان واکنش نشان می دهد و اظهار نظر کارشناسی می‌کند. چند وقت پیش نیز نشست وی با دانشجویان پیرامون بودجه 1401 که قرار بود در دانشگاه یاسوج برگزار شود با فشارهای پیدا و پنهان لغو شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها