یادداشت
گفتگو و گزارش

دولت سیزدهم؛ گروگان نمایندگان استان!

دولت سیزدهم؛ گروگان نمایندگان استان!

افتونیوز - یادداشت مخاطبان در حالی‌ که مردم استان بر طبق شعارهای دولت حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر انقلابیگری و فسادستیزی و تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی، مشتاقانه به پای صندوقهای رای رفتند و حتی بسیاری از مخالفین و اصلاح‌طلبان به پاس چنین رویکرد و شعارهایی با دولت جدید همراه شدند، اکنون قریب به شش‌ماه از عمر دولت می‌گذرد ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد، نود درصد مدیران همانهایی هستند که عامل بسیاری از نابسامانی‌های موجود بوده و روزگاری علیه برنامه‌های دولت جدید چه تلاشهایی که نکرده‌اند!

فهم ما و توده‌های مردم از شکل‌گیری دولت جوان، انقلابی و جهادی، آنچه که با سرعت لاک‌پشتی کنونی انجام می‌گیرد، نیست.

به نظر بیشتر ادارات کل استان فقط گروگان یک نماینده خاص و معطل تعویض مانده‌اند، که انتخاب خود ایشان اصلا جریانی نبوده و با نگرش انتخاب مجدد طایفه‌ای شان، منزلت دولت موعود انقلابی را زیر سوال برده و در بیشتر ادارات در حال کارشکنی است.

در جدیدترین اخبار تعویض رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، مبتلا به نگرش این نماینده با اولویت رای برای دوره بعد و استفاده از ظرفیت کنونی رییس فعلی دانشگاه شده است و حاضرند برای ماندن در عرصه قدرت و به هر قیمتی حتی با مخالفان دولت انقلابی مدارا و معامله کنند و این اگر منفعت شخصی نیست هیچ نام دیگری ندارد!

تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز مبتلا به چنین نگرشی است و آنچه آینده سلامت و آموزش مردم استان را به گروگان گرفته است طرز تفکر قانونگذاری بی‌قانو‌ن برای جمع آوری مجدد رای غیر تشکیلاتی است.

عملکرد ایشان فقط باعث تداوم بی‌عدالتی و ظلم در حق مردمی است که به امید تغییر و بهبود در فضای جامعه پای صندوقهای رای رفتند و امروز شاهد انتخاب‌هایی منطقه‌ای و طایفه‌ای برخلاف معیارهای دولت انقلابی وعده داده شده‌اند!

مبرهن است که دولت برخلاف وعده‌هایش، تاکنون توسط برخی نمایندگان غیرجریانی به گروگان گرفته شده و تاکنون بجز معدود مدیران، همه از دولت قبل بوده باعث تداوم ویرانی و تضعیف دولت جدید هم می‌شوند.

آنچه از دولت انقلابی موعود و نماینده ارشد دولت استاندار انقلابی انتظار می‌رود؛ پایین کشیدن فتیله برخی نمایندگان مداخله‌گر و مخرب برنامه‌های دولت و ناهمگام با فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم مداخله نمایندگان در کار دولت بوده و نمایندگان به اصول قانونگذاری و نظارت ذاتی‌شان سوق داده شوند.

بی شک با وجود برخی نمایندگانی که جز به انتخاب در دوره بعد به چیز دیگری نمی‌اندیشند، جز خسارت برای دولت انقلابی ره‌آوردی نخواهند داشت.

به امید فردایی بهتر از امروز برای مردم استان و به خصوص مرکز استان...

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 علی 1400/10/27 13:21:15

    ریاست دانشگاه براساس عملکرد خوب خود در این جایگاه ماندگار شدند همانطور که دیروز استاندار محترم از ایشان تقدیر و تشکر کردند جناب آرام چرا موفقیت های دانشگاه رو نمیزنید و فقط بر علیه ایشون متن مینویسید درود بر یزدان پناه انقلابی

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/10/26 11:37:55

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید زمانی غلام حلقه به گوش تاج گردون بودید و تمام مدیران کل از یک حوزه ومنطقه انتخاب می‌شدند و حرفی جز بله قربان گویی و تعظيم در مقابل ایشان نداشتید یادتان رفته است به قول احمدی نژاد آب را بریز اونجایی که میسوزه

    پاسخ
  • 3 کاربر 1400/10/26 10:49:48

    خواهشا جو سازی نکنید هیچ نماینده ای بهتر از نماینده فعلی وجود نداشته و وجود نخواهد داشت ایشون به شعارش یعنی ندای وحدت به خوبی عمل کردند

    پاسخ
  • 4 علی 1400/10/26 2:2:14

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید زمانی که سیطره تاجگردون بود کرو لال بودید حالا زبان باز کردید

    پاسخ
  • 5 حق 1400/10/25 19:54:2

    واقعانماینده بیراحمداوضاع راخراب کرده استاندارمقدرباش کجایی؟ چرااموزش پرورش معطل جریان روشنفکرمانده؟چراعلوم پزشکی که بخاطرهم طایفه ای ایشون وسیاسی بازی رئیس دانشگاه وبکارگیری بیش از۱۰۰نیروی طرفدارشون بصورت غیرقانونی درحوزه علوم پزشکی ظلم سنگین بربقیه جوانان داره میشه واین دواداره کل معطل نماینده مانده اند؟این چه وضعشه؟مگه کسی نیست جلوبگیره ونهیب بده

    پاسخ
  • 6 چویـل 1400/10/25 18:45:35

    کاملا درسته و واقعیت داره که بخاطر قومگرایی و فامیلی و رابطه های نسبی و سببی مدیرهای قبلی روی کار ماندند. نمونه بارز این دیدگاه مدیریت درمان ............... است که بواسطه رابطه بازی و دادن شرینی های هنگفت هنوز تغیر نکرده و بر صندلی مدیریت تکیه کرده. کاش انتخاب و انتصابهای دولت انقلابی هم انقلابی باشد. (دولت انقلابی باید مدیر انقلابی داشته باشد تا به سرانجام برسد). ایشان هیچ مناسبتی با دولت انقلابی ندارد جز دست های پشت پرده و واسطه هایی که جیبشان رو گشاد دوخته اند.

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1400/10/25 18:32:6

    دیگه هم ایطوره تا ایخیم بریم داخل شهر هم باید جلیقه ضد گلوله بپوشیم نتیجه ..... مردم استانمونه کشت و کشتار و قمه کشی و....... وکلی جریانات که ای روزل هممون به چشم خود میبینیم

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1400/10/25 18:29:16

    ....... من ای استان ور باخته

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1400/10/25 18:28:31

    استاندار محترم هنوز که هنوزه بیشتر مدیر عامل‌های قبلی وجود داره چه قضیی پشت این مسئله هست

    پاسخ
  • 10 مرام 1400/10/25 18:26:58

    خداوکیلی خودت میدونی چی نوشتی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها