یادداشت
گفتگو و گزارش

استخدام خانوادگی در شرکت آبفای کهگیلویه/ جزئیات

استخدام خانوادگی در شرکت آبفای کهگیلویه/ جزئیات

بر اساس اطلاعات رسیده به افتونیوز، در شرکت آبفای کهگیلویه نیروهایی از اقوام مدیرعامل جذب شده‌اند.

به گزارش افتونیوز، بر پایه این گزارش، «اسفندیار برخه» مدیرعامل آبفای استان اقدام به جذب برادرخانم خود در شرکت آبفای کهگیلویه کرده است.

استخدام خانوادگی آقای مدیرعامل به همین مورد ختم نشده و با اشاره وی، باجناقش نیز در شرکت مشاور طرف قرارداد شرکت آبفا مشغول به کار شده است.

جذب خانوادگی در آبفا در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از افراد متخصص و دارای مدارک دانشگاهی در سطح تحصیلات تکمیلی بیکار بوده و در هر خانه و خانواده ای جوانان بیکار زیادی هستند که بر اثر بیکاری دچار آسیبهای اجتماعی فراوانی شده اند.

در چندروز گذشته حکم شهردار بجنورد برای مادر زنش که وی را به عنوان مشاور امور بانوان شهردار منصوب کرده بود در کشور جنجال به پا کرد و دستمایه طنز در فضای مجازی نیز شده بود.

برخی نیز با انتقاد از این انتصاب، به استفاده شخصی و خانوادگی از منابع عمومی و بیت المال شهردار بجنورد به شدت انتقاد کرده بودند.

این سایت خبری آماده انتشار توضیحات آبفای استان در این خصوص می باشد.

هر چند از همین الان می توانیم حدس بزنیم که در جوابیه شرکت آبفا به خصوصی بودن شرکتی که این فرد را جذب کرده اشاره می کند اما همه می دانند که این کار نوعی دور زدن قانون و فرار از پاسخگویی است.

(اسامی افراد در دفتر سایت موجود است و در صورتی که نهادهای نظارتی درخواست کنند در اختیار آنان قرار داده می شود)

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 کارگر بدون حقوق 1400/10/30 2:19:34

    به دلیل بی سوادی ایشان وعدم اطلاعات علمی ایشان توان شذکت در برنامه صدا وسیما رانداشت خدا لعنت کنه حاجی زاده را

    پاسخ
  • 2 هادی 1400/10/28 15:25:4

    واقعا خیلی مسخره است نمیدونم برخه چه شایستگی داشت گذاشتنش مدیر کل اقای نماینده کهگیلویه اینا همش کار تو هستش

    پاسخ
  • 3 س ی 1400/10/28 15:20:48

    من ۴ سال در اداره آبفای لنده (شبکه و انشعابات)کار کردم بعد مدیر عامل وقت عذرم را خواست و یه بنده خدایی گفت برو پیش مهندس برخه تا رایزنی بکنه برای جذب .رفتم مهندس برخه جواب داد که مگه آبفااا مسخره بازیه باید آگهی زده بشه ،ثبت نام منید،امتحان بدین تا نیروهایی که متخصصن جذب بشن خلاصه منو دم کردن و یه کارگر گرفتن از............. برای امور شبکه و تجهیزاتت حالا این خبر نهایت صداقت برخه رو نشون میده .دمت گرم مهندسسسس

    پاسخ
  • 4 سید 1400/10/27 19:45:19

    برخه شهرواری دهدشته نابود کرد ... نداشت تا اونجا .... کردن بخاطر ..... حالا ............ اب وفاضلاب شروع وابیه

    پاسخ
  • 5 از دل سوختگانی که به واسطه سیاسی بازی وکلای مردم گوشه ای کز کرده ایم و منتظر منجی عالم، مهدی موعود هستیم 1400/10/27 19:5:21

    مدیر محترم افتونیوز سلام این عملی که آقای برخه انجام داده نتیجه ........ بازی که جناب آقای حاجی زاده انجام داده می باشد، که فردی که سراطش به هیچ چیزی به جز .......................، بند نیست را بدون ظابطه در راس آب و فاضلاب منصب نمود، آیا شما از مدیری که با ....... سکان یک سیستم را به دست گرفته انتظاری به غیر از این دارید، اگر جوابت مثبت است سخت در اشتباهی زیرا که اهداف مدیران ....... همین است، و باید بگویم که مجلس انقلابی هم از ندانم کاری با قانون و بخشنامه های جدید در جذب نیروهایی که تحت عناوین مختلف توسط مدیران رانتی دولت قبل به سیستم ها تحمیل شده را صاف کرده و این عمل آقای برخه هم نتیجه همین ندانم کاری مجلس به اصطلاح انقلابی می باشد که با تصویب قوانین بدون مطالعه بطور کامل اهداف مدیران ...... دولت قبل را به نتجه رسانده اند، عزیز برادر اهداف این مدیران همین بوده شما انتظار زیادی از آنها دارید، سیستم جدید باید شجاعت حذف آنها را داشته باشد، ولی متاسفانه چنین به نظر نمی رسد.

    پاسخ
  • 6 ايراني 1400/10/27 17:56:19

    اقاي افتو نيوز اقاب برخه پسرشو هم مدتي اورده در تصفيه خانه اضطراري زير دانشگاه علوم پزشكي با مشاور بنام شركت زلال سركار فكر كرده مردم ....، اقاي حاجي زاره خودشو كشت تا برخه مديرعامل شه

    پاسخ
  • 7 نه به ندای وحشت 1400/10/27 17:9:3

    نتیجه ندای خاله خرزویی همینه

    پاسخ
  • 8 فاطمی 1400/10/27 16:37:44

    آقای برخه با بزرگواری بودی با کامرانی و هاشمی بودی حالا نوبت موحده.. راستی یادم رفت با منطقیان هم بودی......... .......... موحد نماینده کهگیلویه و افرادش.............

    پاسخ
  • 9 امان الله ارام 1400/10/27 16:13:12

    پ خودت عرضه داشته بو

    پاسخ
  • 10 فریدون آرام 1400/10/27 13:43:22

    ای خوا و ................................................... وابو مدیر ..اونوقت اینم میشه نتیجه اش

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها