یادداشت
گفتگو و گزارش

تودیعی که سزاوار تبریک و تکریم است/ انتقاد از شیخ پایداری و عدم توجه به شایسته‌سالاری

تودیعی که سزاوار تبریک و تکریم است/ انتقاد از شیخ پایداری و عدم توجه به شایسته‌سالاری

جمعی از جوانان شهرستان دنا با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری، از زحمات پناهی در دوران مسئولیت فرمانداری دنا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش افتونیوز، جوانان در این متن آورده اند: یقیناً کارنامه درخشان شما در فرمانداری دنا در کنار محبوبیت مردمی ، کار را برای فرمانداران آینده شهرستان دنا سخت و دشوار خواهد کرد زیرا انتظارات مردم، حداقل در زمینه صداقت، تلاش و مردمی بودن از فرماندارن آینده بالا خواهد بود‌.

متن کامل این نامه در پی می آید:

جناب آقای دکتر عبدالحمید پناهی، موفقیت و سربلندی شما در جایگاه فرمانداری شهرستان دنا که نشان از سخاوت، صداقت، شجاعت، همت و طبع بلند، آگاهی و تواضع شما در عمل به شعارها و وعده‌های داده شده را دارد،صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

به راستی هیچ انتصابی به تنهایی سزاوار تبریک نیست، و چه انتصابات خرد و کلانی، که افتضاحات محصولشان بود و مشخص گردید تمام ان صفت‌ها و واژه‌های قربانی شده در تبریک انتصاب این افراد، یا نشان از تملق و منفعت‌طلبی داشت یا نااگاهی!!

تبریک، به راستی باید سزاوار مسئولانی همچون شما باشد و مشخصه ان، این مردم همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب می‌باشد که خالصانه شما را در هنگان تودیع با دعای خیر بدرقه می‌کنند.

جناب دکتر پناهی، شما شایسته تکریم و احترام هستید نه به واسطه وعده و شعار، بلکه بواسطه کارنامه و عملکرد خویش به ویژه صداقت با مردم! و اینگونه گوشه‌ای از قلب‌های مردم را سند به نام خویش کرده‌اید مردمی که همین صداقت و عدم تبعیض به تنهایی کافی ست تا ان‌ها را با وجود ده‌ها مشکل، از هر مسئولی راضی نگه دارد.

با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و همزمان بحران‌های بزرگ کرونا و زلزله دنا، عملکرد درخشان شما باعث گردیده، مردم قدرشناس شهرستان دنا، برای رفتن شما متاثر گردند و این محبوبیت شما در نزد مردم، فارغ از میزان و اندازه ان، در این شرایطی که مسئولان و سیاسیون با بحران محبوبیت مواجه شده‌اند خود دستاورد بزرگ و قابل ستایشی‌ست و قطعا این موضوع نشان می‌دهد شما در جهت رسیدن به اهداف انقلاب در حد توان خویش تلاش کرده‌اید و نزد خدا و مردم یک انقلابی هستید اگرچه، کوچکترین ادعای انقلابی بودنی تا به امروز نداشته‌اید.

فارغ از اینکه مسئولیت انسان در چه سطحی باشد، یک کارشناس ساده یا یک وزیر یا یک فرماندار، همینکه همین اندازه از قدرت، نتواند خلق و خوی انسان را نسبت به گذشته تغییر دهد قابل تقدیر و ستایش است که شما چنین بوده‌اید!

یقیناً کارنامه درخشان شما در فرمانداری دنا در کنار محبوبیت مردمی ، کار را برای فرمانداران آینده شهرستان دنا سخت و دشوار خواهد کرد زیرا انتظارات مردم، حداقل در زمینه صداقت، تلاش و مردمی بودن از فرماندارن آینده بالا خواهد بود‌.

در ادامه لازم می‌دانیم یک توصیه برادرانه و یک درخواست از استاندار محترم و یک هشدار به برچسب‌زنان، به ویژه ان شیخ پایداری داشته باشیم.

اگر برای استاندار محترم و نمایندگان مجلس، انقلابی بودن محدود به جریان اصول گراییست و یک شخص با وجود توانمندی و شایستگی که قادر می‌باشد در این شرایط سخت برای نظام و انقلاب محبوبیت درو نماید، بدون توجه به شایستگی و صرفا بر مبنای مسائل سیاسی کنار گذاشته شود یقین بدانید که دنیا و آخرت شما هر دو دچار بحران محبوبیت و مقبولیت در نزد مردم و خدا خواهد شد.

و گلایه خدمت ان شیخ گمراه از اصول انقلاب و اسلام و ناآشنا با پایداری و تهی از بصیرت سیاسی و دینی داشته باشیم که استفاده از اصلاح‌طلبان را تحت هر شرایطی در تعارض با عقل و قانون دانستند!! عقل و قانون!! چه عجب از اینهمه بصیرت!!!! بصیرتی تهی از عقل و ناآشنا با قانون!! و با وجودی لباس پیغمبر را بر تن دارد و به واسطه خون شهدا و این انقلاب ارتزاق میکنند اما برای توجیه این عقیده اوراقی یعنی غیر عقلانی و غیر قانونی دانستن استفاده از افراد شایسته اصلاح طلب‌، به دلیل عدم توانایی در استناد به دین، ائمه، پیامبر اسلام و همان قران و اندیشه شهدا؛ در عین ناباوری به حال و روز سیاسی دیگر کشورهای دنیا، مانند انگلیس، اسرائیل ، امریکا و... (جنایتکار به قول همین شیخ) استناد میکند و از آنان الگوی حذف رقیب به هر قیمتی و با هر میزان شایستگی را میگیرد. اگرچه در همان بلاد استکبار نیز اینگونه نااگاهانه و ناشیانه فتوای حذف صادر نمیکنند. و پیامبر ص قطعا زانوی غم بغل خواهد گرفت وقتی مشاهده می‌کند برخی از مبلغان دین اسلام، چنان تشنه قدرت و تهی از بصیرت میشوند که به جای استناد به مشی رسول خدا (ص) و الگوبرداری از ان، برای توجیه و مشروعیت بخشی به یک رفتار و سیاست اشتباه و مملو از حب و بغض شخصی و قدرت طلبی، به مشی استکبار و استعمار استناد میکنند و البته همین شیوخ دم دمی مزاج، برای حفظ همان قدرت و توجیه اشتباهات و ناکارامدی خویش، در جای دگر گرسنگی‌ها و فشارهای اقتصادی و مصائب را سریعا به شعب ابی‌طالب تشبیه میکنند و همان امریکا و استکبار و همان الگوی سیاست جهانی برای حذف افراد شایسته اصلاح طلب را عامل این شعب ابی‌طالب میخوانند و از وحدت و همدلی همه جریانات برای تقسیم و سرشکن کردن مصائب و عبور از بحران‌ها سخن می‌گوند!! البته از تفکر شیخی که استاد اخلاقشان در استان، بارها برای محکوم‌کردن تکبر و غرور، در تریبون‌ها اعلام کرده حضرت موسی حاضر نشد خود را در نزد خدا برتر از یک سگ بداند اما همین استاد اخلاق بارها خود و اطرافیانش را اصحاب حق، جبهه حق و حجت خدا در بویراحمد برای انتخابات دانسته تا مردم در روز قیامت بهانه نداشته باشند که اصلح وجود نداشت!! چنین تفکری برای حذف اصلاح طلبان به هر قیمتی عجیب و بعید نیست!!

شاید ببخشیم اما فراموش نمیکنیم در انتصاب جناب غلام نژاد برای ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی استان، چه کسانی با غیر انقلابی دانستن ایشان، صرفا به جهت سابقه اصلاح طلبی به ایشان، بر چسب‌ها زدند و برای ایشان پرونده‌ها ساختند و ما فراموش کنیم خداوند فراموش نخواهد کرد و در روزی که فکرش را نمیکنند دستان نامرئی نظام هستی، گلوی ان‌ها را به بدترین شکل ممکن خواهد فشرد.

و اما درخواست:

استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس بارها از طریق رسانه‌ها و در حضور مردم اعلام کرده‌اید از افراد شایسته دولت قبل و افراد شایسته بدون توجه به تفکرات سیاسی به دلیل بحران و مشکلات فراوان در کشور، استفاده و حمایت خواهید کرد. بنابر این از استاندار محترم خواهشمندیم به عنوان کلانتر این استان، شجاعت و اقتدار داشته باشید و در مقابل توقعات هیچ شخص و گروهی گردن خم نکنید و از افراد شایسته چه جناب دکتر پناهی و چه هر شخصیت بزرگوار و شایسته دیگری در مسئولیت‌ها استفاده کنید در غیر اینصورت، مردم به همه حرف‌ها و شعارهای شما بدبین خواهند شد و کم کم با بحران مقبولیت مواجه خواهید گشت و در مسیر فاصله گرفتن از مردم قرار خواهید گرفت و فراموش نکنید خداوند نه اصول گراست و نه اصلاح طلب!! خداوند حامی اصلی مستضعفین می باشد خواه یک یتیم باشد، خواه یک محروم، خواه یک فرد شایسته و و....!! پس برای اینکه فلان شخص و فلان گروه را در مقابل خود قرار ندهید در مقابل خداوند قد علم نکنید.

و در پایان از خداوند قادر و رحمان، برای استاندار محترم، جناب دکتر پناهی بزرگوار و فرماندار جدید شهرستان دنا جناب دکتر درخشان زاده گرامی، موفقیت، سر بلندی و طول عمری با عزت مسالت می‌نماییم.

جمعی از جوانان شهرستان دنا

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 چناربرم 1400/11/11 21:20:43

    نماینده ما به جای ارتقا افراد وزین و به درد بخور و با اصالتی مثل پناهی دنبال حذف آنها می باشد. بیش از ۱۰ مورد را سراغ دارم. ایشان به قول خودش میخواهد کی نصر شود. زهی خیال باطل. کی نصر کجا شما کجا...

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1400/11/11 20:29:3

    عبدی پور خودش اصلا انقلابی نیست ودر۸ سال یک روز ............

    پاسخ
  • 3 الخاص 1400/11/11 19:4:7

    شیخ عبدی پور و ای جبهه پایداری بیچاره و یه کامنتی وگیرن نیخاس متن بنویسی

    پاسخ
  • 4 احمد رضا 1400/11/11 19:3:14

    استاد کلا نمیدونم فازش چیه احساس میکنه فقط خودش حق هست. بزرگی هدایتخواه بیشتر به تشکیلاتش هست و نهادهایی که در اختیارش و بچه های اطرافش که خیلی بدبختن و شب و روز تبلیغش میکنن. وگرنه همه میدونن از نظر بصیرت خیلی سطحش پایینه

    پاسخ
  • 5 روشنگری 1400/11/11 19:1:8

    جناب هدایتخواه اونقد بصیرت دارند که میگن تشخیص دادم نیام تو انتخابات ولی استخاره گرفتم اومدم.....ادمی دو ریال و دو سانتی متر بصیرت دینی داشته باشه میدونه وقتی تشخیص هست استخاره حرامه....استخاره همراه با تشخیص نشانه حماقت یک شخصه...به مانند قمار با زندگی مردمه.....و هر دو مرتبه ای با استخاره اومد شکست خورد ...چون استخارش نگرفته باطل بود و حرام

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1400/11/11 17:32:0

    دقیقا دنبال چی هستی واقعا استاد هدایت خواه بی شک آدم قوی هستند و حتما صاحب ریشه و بنبه فکری که این همه خلایق از چپ و راست به دنبال آسیب زدن هستند و چه بزرگوارانه می بخشند و واکنشی نشان نمی دهند و مطمئنا در کمتر ده دقیقه تمامی این مخالفت ها را با استدلال های محکم و عقلانی البته سراسر اخلاقی و دینی پاشخ می دهند زنده و پاینده باد

    پاسخ
  • 7 رامیار 1400/11/11 14:30:13

    شیخ عبدی پور خودش نمیدونست چی گفته چکارش داشتی

    پاسخ
  • 8 توتنده 1400/11/11 14:25:42

    نماینده فقط دنبال کار قومهای خودش است... زد و بند و منفعت شخصی.... تاسف تاسف تاسف

    پاسخ
  • 9 آرش 1400/11/11 14:24:3

    اگه خوب بود چکارش داشتید...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها