یادداشت
گفتگو و گزارش

زارع پور : تاج گردون در کارهایم دخالت نمی کرد و آموزش و پرورش حیات خلوت هیچ گروه سیاسی نبود عزت خواه: مدینه فاضله را تحویل نگرفته ام!

زارع پور : تاج گردون در کارهایم دخالت نمی کرد و آموزش و پرورش حیات خلوت هیچ گروه سیاسی نبود  عزت خواه: مدینه فاضله را تحویل نگرفته ام!
به گزارش اَفتونیوز ظهر امروز (۱۱ بهمن ۱۴۰۰) مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور صادق ستاری‌فر معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار شد. زارع پور مدیرکل پیشین آموزش و پرورش در نشست تودیع و معارفه مطرح کرد : در این سال‌ها امنیت فرهنگی را به جای فرهنگ‌ امنیتی ارج نهاده شد. وی در ادامه گفت، آموزش و پرورش حیات خلوت هیچ گروه و دسته سیاسی نبود، به دنبال حکمرانی صالح و شایسته بودیم و با مدیریتی علمی و برنامه محور عمل کردیم. وی در ادامه افزود تاج گردون هیچ گاه در امورات و کارها دخالت نمی‌کرد. وی اشاره کرد : دنبال تماق کسی نرفتیم و متغیر تابع نبوده ام عزت خواه در این نشست خطاب به زارع پور گفت، آموزش و پرورش مدینه فاضله ای نیست که تحویل گرفته باشم، برخی دوستان قصد از ریل خارج کردن آموزش و پرورش را داشتند و در این دوران بدهکاری ها، نمرات پایین و نتایج ضعیف در کنکور از چالش های این دوران بوده است. وی در ادامه افزود: جزیره ای عمل نمی کنم جغرافیا و قومیت و منطقه در انتخاب هایم تاثیری ندارند. این مقام مسول در ادامه خطاب معاون وزیر ستاری فر عنوان کرد :عزت خواه خطاب به ستاری فرد گفت، از وزیر می خواهیم که هر چه زودتر طرح رتبه بندی دنبال و اجرا فرمایید. صادق ستاری‌فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در سخنان خود ضمن تکریم هادی زارع پور و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید گفت، عدالت‌محوری، مدسه‌محوری، مشارکت‎‌جویی و مشارکت‌محوری و خانواده‌محوری برنامه‌های آموزشی و پرورشی به جد گرفته شود. از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها برای پیشبرد اهداف تربیت و تعلیم به جد استفاده شود. از ظرفیت نهادهای مردمی، خیرین و گروه‌های جهادی در حل مسائل آموزش و پرورش استفاده شود. در توزیع منابع، و امکانات اصل بر رعایت عدالت در حوزه‌های مختلف باشد. اجرای سند تحول بنیادین به عنوان یک ضرورت و به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی به جد مورد توجه قرار گیرد. موضوع ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و توجه به معلم مورد توجه همه نیروها و مدیران ارشد استانی قرار گیرد. معاون وزیر در ادامه گفت : در این استان و در برخی از مناطق نیازمند توجه خاص و ایجاد یک تبعیض مثبت در توزیع امکانات و منابع هستیم. به سهم خودم تکلیف می‌بینم که در کنار شما عزیزان این مهم را پیگیری کنم و در کنار آقای عزت‌خواه تلاس کنیم. خبر در حال تکمیل .....
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1400/11/14 14:11:48

    فرهنگی جوان شما معلومه که طرفدار ندای وحدت نبودی محبوبیت عزت خواه را در روز معارفه دیدی از این داری می سوزی بسوز

    پاسخ
  • 2 فرهنگی جوان 1400/11/11 18:29:13

    آخ وبخت عسکر آخ وبخت ندی وحدت و سردارش کوت شدیم رَفت تو سرجوخه هم نبودی الفاتحه.....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها